lørdag, juli 25, 2009

Til slutt vil jeg bare si en stor tusen takk til alle som har fulgt med på bloggen min!! Som dere kanskje vet er jeg nå tilbake i Norge. Overgangen er vanskelig, og jeg er veldig trist for at opplevelsen er over:( Men det er jo på den annen side veldig godt å se venner (dere) igjen også. Nå må jeg bare finne ut hvor eventyret fortsetter. Jeg ser definitivt et lengre opphold i USA i fremtiden min, fordi det var et sted jeg trivdes utrolig godt og kunne tenke meg å tilbringe mye tid. Men akkurat når og hvordan vet jeg ikke ennå. Det legger jeg i Guds hender.

Hadet!

7 kommentarer:

Gina sa...

kommer til å savne å lese bloggen din - men, til gjengjeld er jo den ekte melinda her :D smask:)

Mattie sa...

SV; mm, de er fine på photoshoot.
I miss you !

Gina sa...

hey babe. jeg syns du skal skrive blogg igjen, melindainnorway :D selv om vi er litt kjedelige.

go-go-go!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Easily I agree but I contemplate the post should secure more info then it has.

Emma :) sa...

Heeii :)

Jeg skal være utveklingsstudent, enten i calefornia eller Miami.
så har jeg noen spørsmål som jeg håper du kan svare på!

1. Ossen byrå reiste du med? fikk du god oppfølging?

2. Jeg er kristen, kan man velge å komme i en kristen familie?

3. Var det lett å bli kjent med folk på High school? Var det sånn High school opplegg sånn som på filmer, veldig forskjell på "poppulære" å "ikke populære" ? :P

4. Kan du få besøk fra Norge gjennom oppholde? Har snakka om å få besøk av bestevennina mi i jula skjønner du.. :D

5. Regner med at all undervisning var på Engelsk, var det vanskelig?

6. Ossen fag har du i Norge som du ikke har i USA, måtte du lese deg opp i disse fagene når du var der?

7. Var du på noen turer når du var i USA?

8. Var det varmt heile året der du var? Fikk du tid til å være på stranda, ble du brun? :D


Det var vel det, hadde vært veldig greit om du tok deg tid til å svare.
Hilsen Emma Ariansen, God Bless :)

Emma sa...

Du kan foresten svare på emmaariansen@hotmail.com vis du vil :)