onsdag, mai 28, 2008

Eksamensforberedelser...

Ja, i dag har jeg vært hjemme for å forberede meg til engelskeksamen.. Og for å skaffe meg et nytt svensk pass ved den svenske ambassaden i Oslo... Og vet dere hva jeg fant ut?? I Sverige heter jeg Brommè til etternavn!!! Derfor fikk jeg ikke pass i dag heller, men måtte sende inn en søknad om å bytte navn. Det er litt sykt, egentlig, for det står jo Broomé både i det gamle passet mitt og i fødselsattesten... Men folkeregisteret i Sverige har visst skrevet det: Brommè.. Grusomt!

Etter det dro jeg, mamma og pappa og spiste en deilig rullekebab... Mmmmm! Så stakk jeg innom Rosendal en tur der det var fotballcup og besøk fra masse skoler... Så ut som de hadde det koselig!!

I kveld skal jeg se på forestilling med den gamle dansegruppa mi, Celtic Inspiration... Det gleder jeg meg veldig til, selv om det kommer til å bli litt småtrist å se på i stedet for å være med... Men men, sånn er det bare...

*NYS* *NYS* Er det støvete her oppe? (Jeg forventer at noen av dere skriver prosit nå...)


- songbird

3 kommentarer:

Melissa sa...

Hehe, dine forventninger er i ferd med å gå i oppfyllelse, samtidig som jeg holder et av mine mange løfter, jeg kommenterer nemlig din andre blogg;)
Så her kommer det, get ready: Prosit.
Lykke til på eksamen i dag, sugarcube!
You're gonna do great;)

lene-mari sollie sa...

melinda! nå har jeg lagt deg til! hvilken dato reiser du?

lene-mari sollie sa...

forresten, har du fått eksamenskarakteren enda? jeg har ikke fått den...