mandag, juli 14, 2008

Om min "nye" familie



Hvis noen lurer på noe angående det jeg skriver, er det veldig koselig hvis dere skriver kommentarer til bloggene mine, så skal jeg nok svare;)

Men jeg tenkte nå i hvertfall at jeg skulle fortelle litt om familien Lampson!

Familien som har vært så herlige at de ville ta meg inn for et helt år består av Dale og Kathryn (foreldra) og to jenter, Elizabeth (17) og Stephanie (15). Vertsfaren er "business owner", mora er "accountant teacher" noe som er noe lignende mattelærer eller no... Jeg kommer ikke til å dele rom med noen, men ha et eget rom. Familiens interesser er: Å lese, gå på tur, PC, foto, sykling, roller blading, hagearbeid, korps, kor, piano, basket, flag football. De har to katter og en hund! Bildet er av rommet mitt! Men de skulle visst gjøre om på det før jeg kom, det er et kontor nå!

Skolen jeg skal gå på heter Wilcox High School. Den har ca. 2000 elever, og starter 26 august. (Marléns bursdag). Her er hjemmesiden til skolen hvis noen er interessert! www.wilcoxhs.com

6 kommentarer:

Melissa sa...

Det så ut som et kjempe koselig rom! Jeg likte spesielt de store vinduene.. Gleder du deg? Det gjør ikke jeg...

Melinda sa...

Gleder meg veldig, ja.. og gruer meg masse også:P Kommer til å bli såå rart!! Og forresten, en grunn til at jeg ikke legger ut bilde av familien:P haha!!

Melissa sa...

too bad, du burde vise verden din vakre "familie"! virkelig..

Melinda sa...

Jo.. tja.. kanskje, men jeg tror ikke verden er klar for det:P Venter heller til jeg har tatt en kjapp makeover og knipser et bilde selv:D haha!

Melissa sa...

joda, det hørtes kanskje ut som en smartere idé! Du er jo ganske intelligent Broomé!

lene-mari sollie sa...

hei melinda! ja nå er det bare 4 dager til jeg drar, det er helt crazy. takk takk, for de fine ordene om bloggen, haha! og jeg ser at du har fikset det med bildene, kjempe bra!! det så ut som et skikkelig koselig sted, og alt hørtes dritbra ut, skolen og familien og everything. ja, jeg har endelig fått karakteren, fikk 5 jeg også. high 5, tøøørrrr... men vi snakkes, jeg tar kontakt med en gang jeg har kommet til minnesota, for vet ikke hvordan tilgangen på pv er på campen! snakkes snart melinda!!