torsdag, juli 31, 2008

Kveld hos Sara


Tusen takk til Sara for en dødsbra "grillfest" i går! Dvs.. jeg grilla ikke noe, men det var insanely good å se spesielt Sara og Nicolai igjen (og Emilie og Inga-Lill... )Blir så altfor lenge mellom hver gang av en eller annen grunn.. Men var veldig nice i alle fall! Høydepunktet for meg var å bade midt på natten i Oslofjorden som er rett utenfor huset til Sara i Åros... Awesome natur, bare sååå idyllisk!! Nest beste var vel å plukke vill-moreller og spise altformange og spytte steinene på hverandre.. hehe... Det var i alle fall megafantastisk å være der, og selv om det ble altfor lite søvn denne natta, var det ekstremt tøft å våkne alene å gå til bussen og sitte å lese min nye bok som heter:

"The exchange student survival kit" som jeg fikk av Katrine, som var på utveksling i det året som var... Hun bor forresten i gata mi.. Veldig spennende bok som får det til å kile i magen når jeg tenker på usa!

Mamma henta meg etter jobb og så dro vi innom butikker og så på kofferter... Er litt vanskelig å finne den perfekte, for de skal liksom være så lette som mulig, og så står det ikke vekt på noen av dem, så ekspiditørene driver og tipper vekta:P haha! Men men, så lenge det er kofferten de tipper vekta på, og ikke meg, så er jeg fornøyd!

Ingen kommentarer: