lørdag, august 02, 2008

Innvendige tårer...



I kveld er Melinda lei seg... Veldig lei seg...
Hva gjør man når en man er veldig gla i, og har det veldig gøy sammen med, skal reise?
- Biter tenna sammen, sier: Skjerp deg! hun er tilbake om en uke... Hun skal bare og kose seg litt i Kos i Hellas... hun er snart tilbake...
Men hva gjør man når det er DU selv som reiser?
- Banker hodet hardt inn i veggen, og skriker: IDIOT - IDIOT!!! Så det er det jeg bedriver tiden med i det siste, da...

JO, jeg gleder meg sinnsykt til livet i USA... Men... MEN!! Jeg har aldri måttet klare meg uten mine beste venner før... Aldri... Men nå står jeg på mine egne bein.. Og det har jeg egentlig ikke lyst til.. TAKK GUD for internett og telefon. Det kommer til å bli min redning... For jeg klarer meg ikke alene... Har ikke lyst å klare meg alene heller... Vil ha dere med meg "every step of the way"!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så søt! Vi kommer til å savne deg alle sammen sykt, for du er en fantastisk person! Og jeg er utrolig glad i deg, men du må ikke tenke på oss! Du må nyyyte dagene i USA, for det går fort fort! Verre for oss som merker at du er borte så tydelig! Men husk, we will always be here.. Og står her med åpne armer når du kommer tilbake. Vi er så glad i deg.<3
Klem fra JettePette

Anonym sa...

you're cuute melinda!=) kommer til å savne å ha deg i klassen =/ =)

Melinda sa...

Takk Henri, det betyr mye... svært mye... Gleder meg til å komme tilbake til deres varme armer:) SUSS

Anonym sa...

melinda, melinda, melinda.. <3
du er et så utrolig bra menneske: bedre enn du aner! greia er bare at jeg synes det er litt unødvendig å kalle sia (eller bloggen eller whatever) "ikke glem meg"! HALLOOOOOOO!! det skjer ikke, kjære deg! du skulle heller kalt den: jeg skal prøve å ikke glemme dere når jeg blir populær og kjent i usa:P haha!
love yah! <3