mandag, august 18, 2008

Wilcox High School

Jeg er sååå lei meg for at jeg ikke har noen bilder til dere... for dette har vært en fantastisk dag, som må forklares med bilder!!! Jeg vil fortelle dere om mine første, amerikanske high school - venner!! Vanessa og Harley!! De er seniorer, som meg, og var guider for 9.klassingene som var nye på skolen i dag. Jeg var med dem, fordi jeg trengte å bli vist rundt på skolen også... De er supergreie og viste meg rundt og introduserte meg for 100 stk, for visstnok kjenner Harley alle sammen... haha.. Han er dritkul, morsom men har også en alvorlig side... Veldig grei å prate med! Han er en sånn type som ikke trenger noen andre for å ha det gøy, men lager moroa selv!! Sånne venner er gøøy å ha! Vi gikk rundt med fæle hatter og parykker og bare hadde det gøy! Vanessa er også kjempekoselig! Hun syntes det var så spennende å høre om Norge og historien min, og var med meg resten av dagen, og inviterte meg på lunsj eller sånt til helga med noen venner!! Jeg vet ikke om det lar seg ordne, men vi får se! Jeg har i hvert fall nr. hennes... Var sånn "pep rally" etter all guidingen og bli-kjent greiene, der fikk man se alle dansegruppene og greier.. Var sinnsykt stilig, men er litt glad jeg ikke blei Cheerleader, det så veldig vanskelig ut, og tar sikkert mye tid! Men jeg skal begynne med masse annet, da!! Her er ting jeg skal prøve (kanskje jeg slutter på alle, hvem vet?)

Volleyball
Soccer (vanlig fotball)
Teater
Musikal
Step Squad
Svømming
Softball

Hm.. tja.. nå kommer jeg ikke på fler!! Men jeg er i alle fall veldig positivt overrasket over alle tingene nå.. Det eneste jeg kanskje kan finne å klage på.. var at når det var grilling.. så kunne familiene komme! Og min hostfamily kom, og jeg introduserte dem for mine nye venner og greier...! Liz så ingen i øynene, og sa til folk hun møtte at det ikke var noen vits i å hilse, for hun kom aldri til å være på denne skolen uansett, hun skulle jo ikke gå der... Og Stephie bare knøt armene sammen i hettegenseren og stirret hardt ned i bakken... Visste ikke helt hvordan jeg skulle takle den situasjonen...Var nesten litt flaut! Men det er jo en veldig grei familie som tar seg godt av meg og hjelper meg med det jeg skulle trenge hjelp til og sånn! Kjører meg på alt jeg vil.. I dag var alle tre bilene i bruk - samtidig! ... Men jeg digger HIGH SCHOOL!!! WILCOX HIGH SCHOOL :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅH!:D så heftiiig kuuuult:D:D Var Harley kjekk? Tell me everything!!!! Hørtes så bra ut der!! Du kommer til å få et knallår, snupp! Kjipt at hostfamilien din er så sjenerte og sånt, men men.. kanskje de lærer fra deg? Rart at liksom du må introdusere dem for folk:P du som er ny selv! haha.. I love u! stolt av deg:D

Anonym sa...

wow!!! det høres ut akkurat som en high school film!!!;-D
sååå glad for at du har det så bra, å ikke hør på melissa... I løve you soo much.. og seff vil vi snakke med deg!!!! INGENTING er viktigere enn deg. cant wait to see a pic av Hurley :-P

stå på broomie

høgz ænd kisses from your nr #1 FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(christine)

Melinda sa...

Harley er kjekk, ja.. Men han er venn, jenter.. ro dere ned nå! Han er lavere enn meg!! Men er en perfekt venn å ha et sted man ikke kjenner noen!! Ja, bilder kommer snart... eller i hvert fall etter første skoledag, kanskje ;) Ja, sikkert at dere vil snakke med meg.. Dere vil bare se på Heroes, dere!!

Melissa sa...

Vet du hva, Christine!? Jeg syns du skal roe deg ned et par hakk jeg og se sannheten i øynene!
I'm not the prudy one around here...
We all know who that is!