søndag, august 31, 2008

HAHAHAHA!!



Jeg sov helt til jeg ble vekka av mamma/Stephanie.. Stephanie kom inn på rommet, mamma ringte... Jeg hadde sovet til 12.41.. huff og huff.. her i huset sover man egentlig sjeldent lenger enn til 9 :P Så i dag har jeg gjort litt fysikk-lekser, plukket MASSE epler fra de tre svææære epletrærne i hagen... og dratt på kjøpesenteret igjen.. hadde dårlig tid igjen, men jeg hadde det GØY! Fikk makeover på BareEscentuals-butikken, kjøpte foundation-pulver der... Prøvde clip-on hair extension, og var veldig nær å kjøpe, prøvde andre hudprodukter osv... For her står de i gangene på kjøpesenteret med "bærbare" butikker med GODE selgere.. Et sted gikk han fra 60 til 30 dollar... Hadde veldig lyst å kjøpe, men klarte å stå i mot... Kanskje jeg drar tilbake, da... hehe.. Når jeg prøvde hair extensionsa kom masse folk å stirra.. haha.. langt blondt hår var dritfint på meg... Skal nok kjøpe det, men skal se om jeg finner det billigere først.. selv om hun gikk ned fra 175 til 120 dollar... hadde nok fått det billigere også, men jeg vil vente og se litt andre steder først også:) Men NÅ kommer det morsomme... Kjøpesenteret holdt på å stenge, og jeg Liz var på vei ut, da vi går forbi to svarte fyrer... Han ene var ganske kort, og når vi går forbi dem ser han opp og ned på meg.. Sånn "sjekka meg ut" på en måte... Så sier han: "I wanna take you DOWN!" XD Jeg holdt på å le meg i hjel... Har liksom opplevd når jeg har vært med jentene i syden at folk roper fra bilvinduene eller no, men han sa det liksom rett til meg.. HAHAHA!! Var koomisk!! Var sånn jeg så ut i dag, forresten:) Alle klærne kjøpt HER! For til sammen ca 35 kroner:) Før jeg la meg så jeg på One Tree Hill sesong 5 - episode 18, fordi sesong 6 sendes i morra - på TV:) Hvor mange av dere norske kan si det? XD


10 kommentarer:

Gert sa...

Hva mener du med XD?
Sansynlig dette:
It's a shorthand for a smiley--supposedly a laughing smiley. The X is the person's eyes, which are squinting shut with mirth, and the D is the open and laughing mouth.

Eller kansje:
XD Christmas Day
XD Mixed Doubles (sport)
XD ex dividend
XD Executive Development
XD Cross Dock (distribution)
XD Execute Disable Bit (Intel)
xD Extreme Digital (flash memory card developed by FujiFilm and Olympus)
XD Extra Dimension
XD Dies Laughing
XD Extreme Duty (Springfield Armory line of handguns)
XD Without Dividend
XD Exploratory Development
XD Exothermic Dispersion
XD Xtreme Duelists (Yugioh Clan)

Gert sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Melissa sa...

I wanna take you DOWN!
Best ever. Det er icebreaker det!!

Gert sa...

Nå har jeg tatt grunnkurs i "emoticon".

Hvis du ikke kan de fra før, så kan jeg lære deg noen nye som du kan få bruk for i USA.

:B = nerd @:^) = Elvis
7:^) = Ronald Reagan

Til slutt må jeg bare ønske deg en Bra Dag (når du vokner) med en @}->-- (=rose)

Anonym sa...

EG vil og se sesong 6!! Eg har time med han nå:D Har toge bilder av han så sga legge de på facebook itte timen:D hihi

Anonym sa...

Lucky girl.. JEg vil også få langt hår!!:P Kanskje jeg skal ta det når jeg kommer ned? hm... Så utrolig bra det han fyren sa!!:P

Anonym sa...

gå på facebookprofilen min og se på tvs!

Melinda sa...

pappa - du har helt rett det er en smiley X er øyene, D er en åpen munn som ler... Bra at du setter deg inn i dette nå.. Imponerende arbeid på facebook også;D (det var en blunkende smiley) Jeg er HELT sikker på at jeg får bruk for Elvis og Ronald Reagan smileyene MASSE her borte!!

melissa - Ja, skjer det igjen skal jeg si: "Well, why don't you then?" For han var ganske heit:)

Nina - TAKK for en latterkule uten like!! Har du fått kjenne åssen skallen føles enda? (kødda:P)

Henri - Ja, syns du jeg skal kjøpe det falske håret? Det er ganske dyrt, da... Kan kanskje få det ned i rundt 500 kroner... men allikvel - mye penger!

Anonym sa...

Joda... men du vil ikke angre, tror jeg!:D JEg hadde gjort det.. haha!:P men du vet åssen jeg er med å spare osv. Meen.. møtes vi når vi kommer til USA? I dag har alle vært på hjelpaksjon, jeg får ikke gå av fysioen min.. (kneet) Var nesten skummelt å være på jenteinterntatet, ingen sjel der. Så jeg skrudde på musikken drithøyt, dansa, vaska klær osv. Litt gøy egentlig:) Så kom musti, vi dro ut og spiste dritgod mat.. også boller og kakao når jeg kom tilbake. Kjipt å ikke kunne gå for å få penger, men jeg får heller gi litt fra lommeboka! Jeg savner deg.

Melinda sa...

Takk for gode råd! Ja, gi masse fra lommeboka:D Lille rike vaskedama mi:) Savner deg masse! Bra å høre at du gjør det beste ut av en kjip situasjon;) Det er jenta si det! Jeg vet om jeg kommer og møter dere helt sikkert etter i dag... hvis jeg kjøper billetter, gjør jeg det i dag! ;)