lørdag, august 09, 2008

Brannkopper!!

Nå er det 3 dager og 2 timer til jeg skal dra til Gardermoen... Og vet du hva jeg fikk vite i dag? Jeg har fått brannkopper! På mandag er det planlagt "overraskelses"-avskjedsfest for meg, og jeg vet ikke om jeg jeg kan gi vennene mine hadet-klem engang!! (Det er visst veldig smittsomt...) Men det smittes fra den væsken som er inne i sårene, så hvis jeg har på plaster så tror jeg det skal gå bra... Huff... Det passer bare sååå dårlig! Akkurat nå så ser jeg ut som jeg har vært i en slåsskamp. Har to store plaster i ansiktet... Ser ganske festlig ut! Legger forresten ut noen få bilder om hva som har skjedd i det siste!Jeg og Marlén på båttur i Oslofjorden...

2 kommentarer:

Melissa sa...

Jeg vil ha brannkopper og klem jeg :)

Irene sa...

Vær du sikker! Vi glemmer deg ikke! Hver dag skal vi tenke på deg.
Ønsker deg alt godt på turen, og såklart når du er framme i USA.
Klem fra Irene