torsdag, august 21, 2008

Shopping Mall




I dag, fra 9 am til 3 pm var det folk utenfor og gjorde noen greier med strømkablene sånn at vi ikke hadde strøm hele dagen... Derfor valgte jeg å gå meg en tur til kjøpesenteret! Det var et lite stykke å gå, men det var selvsagt sol, så da kunne jeg jo sole meg litt samtidig! På kjøpesenteret fant jeg litt av hvert spennende.. Noen skjønne, vanlige øredobber til bare 1 dollar per par (kjøpte to par til når jeg mister en øredobb.. :P) og så fikk jeg fake negler... Ja, i know, shallow girl... Men det var så billig og neglene mine ser SÅÅÅ bra ut nå!!! Se her:

Var også på volleyball try outs i dag også... I dag dreiv vi med smashing og blokking -mine to favoritter! Og det gikk veldig bra, tror jeg! Jeg har jo så klart fordelen med høyden, men klarte og banke ballen ganske hardt ned på hver ball jeg fikk.. hehe! Etter å ha gått i over 1 time og trene i en time føler jeg meg ganske fresh! Det er sååå deilig å være i bevegelse igjen!! Og vet dere hva? Hvis jeg kommer med på laget er det 2 timers trening HVER dag! Diiigg :D Spiste masse salat, litt mac & cheese og litt kylling, that tasted goood! Nå jobber Dale med å få det jeg har filmet inn på en eller annen PC... Men vi (han) sliter litt... Men det gir meg jo tid til å skrive her, mens han sitter og mekker på videokameraet!

Det var foreldremøte på volleyballtreninga i dag, og jeg synes treneren virker veldig bra... En blanding mellom spøk og VELDIG streng... She knows what she's doing!! Men Kathy synes lite om at hun banner en del... For å være helt ærlig la jeg ikke merke til det engang! Jeg er vant til at folk sier "Oh my God" eller "f***"... Selv om jeg aldri ville sagt det selv, så tenker jeg ikke over at andre gjør det... Noe annet som også kan bli et problem er at vi må skrive under på en kontrakt treneren har laget... I kontrakten står det: Spilleren må være på ALLE treninger, ALLE kamper og ALLE turneringer... Alle treninger og kamper er på hverdager, så det er ikke noe problem.. men de to turneringene... er på lørdager... Da vil ikke jeg spille, så vi får se hva jeg gjør med det... Skal jeg si fra før eller etter jeg vet om jeg har kommet med på laget? Det er jo tross alt bare 2 dager det er snakk om.. Men syns det er så teit! ENESTE grunnen til å ikke komme på turneringene var enten dødsfall i nær familie eller SAT.. Som er en sånn alvorlig prøve for å komme inn på college... Så vi får se åssen det løser seg... Litt bilder fra i dag...

Volleyballtrening... Tre nett rett etter hverandre...

Jeg kom en halvtime for tidlig til min trening, så da så jeg like gjerne på guttenes vannpolo-trening! De hadde verens morsomste hatter på seg XD

11 kommentarer:

Anonym sa...

yeah! its much better,

Melissa sa...

hørtes utrolig gøy ut! Håper du kommer med på laget;)
Ikke sant mallene er digre?

Anonym sa...

Når blir det avgjort om du får være med på laget eller ikke?

Anonym sa...

åååh 2timmars träning varje dag?? niceniice niice melinda ;] du kommer blii såå bra och ha det såå roligt...im so jealous :p hoppas det löser sej med dom där två tuneringarna för HELLLOOO klart du kommer med på laget ;D

Anonym sa...

En ting jeg lurer på; HVordan kommer det til å gå med så fine negler og volleyball? :P Det kan bli et problem, men ellers så negla veldig bra ut, og du hadde en veldig kul shorts på deg! misunner vollyballen, d blir sikkert dødsgøy! Enjoy! Var det noen fine gutter i bassenget? haha:P

Anonym sa...

Hallå! :)

Veldig bra at du skriver så mye her inne, da føler jeg at jeg er litt med på moroa! Haha :) 2 timers trening er bra, da blir du sprekere enn du allerede er :D kanskje til og med sprekere enn meg? :) Håper du kommer inn på laget, så finner du ut av det med turneringene etter hvert!

Nå savner jeg deg fælt, du med de sexy neglene!! <3<3 Jeg kommer snart på besøk! haha. Suss<3

Melinda sa...

1000 penny stock - who are you?

Melissa: Det kjøpesenteret jeg var på, var faktisk ikke sååå stort! Det holder på å bygges om, så det var heelt oversiktlig, faktisk! Forrsten, falt kuben på deg i går kveld:)

Mamma: Neste onsdag blir lapper med student id nr. vårt hengt opp utenfor gymsalen hvis vi kommer med..!

Patzi: Takk, Patte, det er bra du har tro på meg :D vi får see...

Henri: Det går helt fint å spille med neglene... Prøvde jo i går, dessuten har jeg gjort det før :P Og jeg er IKKE den eneste på laget med fake negler... Og mine er veldig korte :P Basseng-gutta var VELTRENTE for å si det sånn :P Men så ut som babyer med de hattene!

Marlen: Jaaaa, det er derfor jeg bruker så masse tid på dissa blogg greiene!! Vet ikke om jeg får såå mye tid etter skolen starter og jeg får et liv, men vi får se!! Jaaaa, ser fram til BESØK!! :D

Anonym sa...

yo workaholic! høres ut som et ganske bra lag.. siden det er så mye trening! blir sikkert supert gøy, perfekt for ditt nivå;-)

og seff kommer du med på laget!!!!!!!!

så når begynner du på skolen egentlig??

love you<3<3

Anonym sa...

giiiiirl du kommer bli bäst melinda:D:D du kommer rocka freakin volleyball laget här när du kommer tilbaka. hahaha har du inte tänkt på å spela polo då?? hihi the hats;) neee du vad kul. godnatt

Anonym sa...

haha det va jag stephanie som e den anonyma haha tryckte fel^^

Melinda sa...

Skolen starter på tirsdag!! :) Og det er så kult at jeg kjenner såå mange allerede!! :D Noen kaller meg Melinda, noen Chrystel noen Norway.. :D Ja, jeg blir lagt merke til med mine 1,80 m på sokkelesten!! Alle andre jenter her er smååå :)

Tihi! Ja, kommer jeg med på laget blir jeg sikkert dritgod:P haha",

Jo, hadde vært gøy med vannpolo, men er nok litt sent å prøve å komme inn på varsity når jeg aldri i mitt liv har spilt det før :P Og jeg kan ikke være på JV siden jeg er senior! :) Dessuten kler jeg best å ha hår synlig og ikke gjemt under en trang liten svømme-lue :P