onsdag, august 13, 2008

Flytur til San Francisco


Ja, naa har jeg kommet fram, men skal skrive om landet og folka senere... Laaner bare vertssoestra sin pc et lite sekund... Og skal fortelle dere om den 12 timer lange flyturen fra Paris til San Francisco. Forresten, naa er klokka 2 i Norge, og jeg har ikke sovet paa ca 40 timer... Men faar ikke sove enda, saa jeg piner meg videre.. hodet mitt verker som om jeg haddet en trommespiller som slo HARDT og ville ikke slutte...



Flyturen:


I haandbaggasjen:


Oreos

Neper

Gulroetter

Viktige papirer

Rosa puta fra Betina og Christine

Kamera

Pc

Mobil

Pennal

"Ut i all verden"

"Veien til Kristus"

"Exchange students survival kit"

Vet ikke hva jeg husker best fra flyreisa. Satt i sete 20 C med ei sur kjerring p[ den ene sida og en rar russer med hode paa st;rrelse med en haandball.. KJEDELIG! Kl. 16 norsk tid gikk det plutselig opp for meg alt sammen. Naa kommer jeg ikke hjem paa 10 hele maaneder!!! Det, i en kombinasjon med Melissas mixed CD til meg endte i hulking... Hva har jeg gjort??? Plutselig sitter jeg her paa et fly med masse ukjente mennesker og griner... Aldri vaert mer ensom i hele mitt liv!!!


Da jeg var pa flyplassen i Paris floey jeg rundt paa den giga-airporten og fikk skikkelig kick!! World - here I come!!! Og synes at Melinda Broome, hun er skikkelig bra selskap paa turen!! Skikkelig spennende og vaere med aa tenke sammen med. Dette blir dritbra!! GLeder meg masse...


Naar jeg satt og graat et par timer senere proevde jeg aa mentalt komme tilbake til der jeg hadde vaert tidligere. Men saa tenkte jeg paa Marlens brev: Graat!! Faa det ut - det er helt OK. Saa det endte med at taarene rant og gjennombloetet oeye-sove-dingsen-lappen... Vi hadde faatt utdelt paa flyet.


Ja, som dere kanskje skjoenner, har ikke flyturen vaert den mest hyggelige opplevelsen i mitt liv, men jeg maa si at jeg fikk en skikkelig opptur da jeg aapna konvolutten fra Irene og Majken! Den var helt fantastisk!! Saa kreativ, gjennomtenkt og perfekt tidsfordriv. Kan tro de andre saa rart paa meg da jeg satt og loeste kryssord i stedenfor aa se paa filmen de viste!



Over og ut!

Kaffegrut!


p.s>

Skal proeve aa faa liv i pcen min snart... er annet voltsystem her, skjoenner dere.. saa trenger saann konverter-greie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Må først bare ønske deg masse lykke til i USA! Håper du får et kjempefint år med mange verdifulle opplevelser som du kan ta med deg videre i livet!

Over til ditt lille pc-problem. Du kan bare gå til nærmeste EL-kjede, eller prøve ut denne webshoppen;
http://www.voltageconverters.com/plug_adapters.html

:*

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=qBm2J-gKeUE&feature=rec-fresh

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=wD4XcN0Avr0&feature=related

Melinda sa...

Faktisk saa hadde faren i huset alt jeg trengte, bare at han har ikke kommet hjem fra forretningsmoeter i New York.. men mora ringte, og saa fant de alt jeg trengte.. saa det har ordnet seg... det jeg trenger naa er at han kommer jeg og hjelper meg aa koble meg til internett. Han er hjemme om en time ca, saa da blir alle mine dataproblemer ordnet.. woohoo:) takk for det, jonathan!! Dette blir veldig spennende, det er i alle fall sikkert!!

Melissa sa...

Du likte cden altså?:D
Jeg har tenkt konstant i 2 dager nå, hva driver hun med? Hva er klokka der borte? Hvordan har hun det? Men nå fikk jeg endelig litt svar på spørsmålene mine! Hehe, tenkte å legge ut bilder fra det nye rommet mitt litt senere i kveld, jeg skal på joggetur snart, men er kommet ganske i orden hvis man kan si det sånn..
Jeg savner deg, sugarcube<3
Kos deg masse!
Klemmer fra meg