mandag, august 25, 2008

Dagen før dagen!!




Okey... Nå er det veldig mange som har spurt meg når jeg starter skolen, og når jeg får vite om jeg kommer med på volleyball laget... Det er altså i morgen! I dag, som observante lesere har fått med seg, var jeg på skolen og fikk timeplan og etter det har jeg vært på volleyball try outs igjen... Nå begynner konkurransen og hevde seg veldig... Folk skjerpa seg og alle er så SINNSYKT gode!! Jeg følte alt gikk bare ræva og i dass, men heldigvis hjalp det på etterhvert.. Men jeg står ikke sikkert her... Er STOR sannsynlighet for at jeg ikke blir med...!

Grunn nr 1: Jeg er ikke SINNSYKT god som de andre.
Grunn nr 2: Jeg var ikke her i fjor, så trenern kjenner ikke meg, i motsetning til ALLE de andre.. hmrpf...
Grunn nr 3: Jeg har vært så nervøs så har ikke fått vist mitt aller beste.
Grunn nr 4: De andre midtspillerne har spilt lenge og vet alt om hvilke posisjoner de har og
blokker veldig bra.
Grunn nr 5: Det er for mange gode, konkurransen er rett og slett for hard!

Jeg tror rett og slett jeg må gjøre som jeg alltid gjør, forberede meg på at jeg ikke får plass, også heller bli positivt overraska hvis jeg gjør det! Cuben falt på Margrete i kveld! Synes det er litt artig at den har falt på forskjellige personer hver kveld, forresten:D

Forresten, jeg ble sluppet av til treninga 1 og en halv time for tidlig, fordi Dale måtte kjøre og hente Stephanie.. I mellomtiden gikk jeg og tok litt bilder av footb
all-gutta som trente... (husk at dere kan klikke på bildet for å se større...)
Ja, jenter, jeg kan forstå det hvis noen av dere er litt småsjalu på meg nå... :D Hehe! Ellers har jeg endelig fått dreisen på TVen her i huset! Etter over en uke der jeg har kjedet meg og bare funnet kjedelige kanaler finner jeg endelig de spennende! Og nå starter skolen, er det typisk eller hva?! Grunnen til dette er at de har ca. 10.000 kanaler, og det er ikke kødd en gang... Jeg har sett på noen på 150 osv, men på 8823 var det visst CW og ABC og sånne kanaler som viser litt interessante programmer i stedet for food channel og nickelodeon og sånt jeg har sett på :P Så det blei litt Gossip Girl på meg i dag ;P

Fikk også to bukser som jeg har bestilt i posten i dag... De var for lange i beina, men det kan jeg bare sy opp... Ellers var de litt for store, fordi de hadde så mye stretch.. Men det kan jo være fint, hvis jeg går opp masse i vekt og blir en "ekte amerikaner"! :D De spiser is hver kveld her omtrent! Nå har jo jeg vett til å la vær, så blei ikke no is på meg i kveld, men deilig å vite at jeg har muligheten! hehe... Her er forresten buksene:





Hater egentlig sånne ta-bilder-av-deg-selv-i-speilet-bilder, men har ikke så mange andre til og hjelpe meg, så prøvde heller å gjøre de litt originale! :D

Nederst til venstre er antrekket jeg har tenkt å ha på meg for the first day of school!




1 kommentar:

Anonym sa...

You sexy little thing!:D så fin du var med klærne, og ja jeg er litt småmisunnelig.. men jeg kommer jo snart ned dit da.. 4 uker:D:D Gleder meg sånn. Du er heit og Ole hilser!<3<3 Lykke til på skolen i morra, d blir sikkert fettedigg! Som Ole sier! Suss og nuss