søndag, august 31, 2008

Jonas Brothers






Det er DE som er "in" her borte!! I alle fall på vannpolo-laget... Bare klikk på tittelen hvis dere har lyst å høre sangen de synger på hele tida:P

Så dette er litt av det jeg kjøpte i går... Kjolen kostet $ 2,99, altså 16 NOK!!! Solbrillene kjøpte jeg også i går... Ganske artig historie egentlig.. Så slik gikk jeg til kirka i dag, bare med håret løst og krøllete og en svart "jakke" utenfor... Var en veldig fin gudstjeneste, hvor vi sang to av yndlingssangene mine: "From the Inside Out" - med Hillsong United og "How Great is Our God" - med Chris Tomlin... Under talen var det snakk om å bruke hjertet i alle ting, og vi så filmklipp fra to football-filmer.. "We are Marshalls" og "Facing the Giants" (den så vi på tvs, forresten)...

Etter å ha kommet hjem og spist høystakker:) dro jeg på barbeque hos trenern/en av spillerne på vannpolo laget... De er søstre... Det var kjempegøy! Vi spilte Rock Band, som er singstar, guitar hero og trommesett samtidig! MASSE mat, snacks, brus og drikke!! Etter hvert bada vi i boblebadet, dansa og sang vilt rundt bordtennis bordet og lekte: "I have never"..:D her er noen bilder (bare klikk for større):


Når jeg kom hjem var jeg veldig forsiktig med å snakke om 'festen'... vil ikke ha noe sjalusi.. men det var ikke noe problem, for de spør aldri sånn: Hvordan var trening/skolen/ting...? Men det gjør jeg, så jeg håper min væremåte kan smitte litt over på dem på akkurat det feltet:)

Men nå må jeg sove litt!:) Savner dere! I kveld, spesielt Margrete! <33

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kjole:) Hørtes kjempegøy ut på den festen, kjente du bare hu ene jenta? DU er så tøff!! Kos deg videre og fortsett å fortelle:) Jeg følger ivrig med.. smask

Melissa sa...

Så koselig:D Har du blitt kjent med mange, eller?;)

Melinda sa...

H: Takk:) Likte den jeg også.. kjente ingen av jentene, jeg :P blei mye "bonding".. (bli kjent...)

M: har blitt kjent med de ja, men bare sånn gøy- ikke noe seriøst ennå! ;) Hadde den mest seriøse og lengste og koseligste samtalen med lillebroren til hu som bodde der! Han gikk i 8.klasse og var kjempehyggelig og dritsøt:D hehe!

Anonym sa...

I LOVE THE DRESS! Send meg en i posten! haha :)