tirsdag, august 19, 2008

Dagens gjøremål...

I dag kunne jeg sove litt lenger, så det var jo litt deilig... Hadde møte med guidance counselar 10.25, der vi fant en timeplan for meg... Den så slik ut:

1 - Canta Nova (Kor)
2 - AP Physics (Fysikk på college-nivå..)
3 - Economics (Fram til jul)
3 - Civics (Etter jul)
4 - Chemistry Honors class (Ganske vanskelig nivå)
5 - Calculus (Matte...)
6 - Contemporary Literature (Fram til jul)
6 - Expose read and write (etter jul)

Men har funnet ut at jeg skal droppe kor, og heller ta U.S. History, for da kan jeg faktisk "graduate" og få High School Diploma!!! Det blir hardt - men jeg har lyst å prøve i alle fall! Etter dette, dro jeg hjem igjen der jeg satt og loka på PCen ca hele dagen, fordi alle var ute... Kathy på jobb, jentene på skole, Dale hos tannlegen... Jeg gikk også ut en tur og filma litt i nærområdet... skulle likt å vist dere, men har ikke klart å koble den til pcen ennå :D men jeg skal finne ut av det... Så, med et brak kom jentene hjem og skravla og bråka som vanlig! Umulig å høre dem;) Så dro jeg bort på skolen på volleyball-møte... Der fikk vi ca. 100 skjemaer og fylle ut, men try-outs starter i morra!! Så hvis jeg får en lege til å sjekke meg ut før kl. 16.30 kan jeg være med, hvis ikke må jeg sitte på benken og se på...

Etter møtet kom Dale og henta meg... Spurte meg masse om hvordan jeg synes det er her, og om det var noe som plaget meg osv... Om jeg var glad jeg kom hit... Jeg hadde ikke verdens beste dag, men det var bare fordi jeg begynner å kjede meg, når jeg ikke har en dritt å gjøre om dagene:P Men jeg blei jo kjent med noen jenter på volleyball-møtet, så det var jo kjekt;)

Etter middag tok jeg og Liz oppvasken før vi dro på Target og på en sånn sy-butikk... Liz brukte forever lang tid på sy/stoff-butikken så jeg måtte prøve å underholde meg selv... Jeg fant litt av hvert der, da! Et amerikansk flagg til 8 kroner, og et color by numbers-papir..! Det var skikkelig sånn for barn, at man skal male i sånne felt, men tenkte det var bra for meg når jeg kjeder meg! Også kosta det bare en dollar...

Fikk min amerikanske mobil i dag! Den er enkel, men grei! Nr. til den er (001)408-393-5841 hvis noen har lyst å sende meg en melding! 001 er landsnummeret, resten bare taster dere inn... (uten bindestrekene...) så jeg har sendt litt meldinger i dag med Vanessa, så det var jo koselig! Også snakka jeg med mamma og pappa på telefonen i ca. 1 og en halv time når jeg var alene her... Også veldig koselig... Snakka også med Melissa på skype... Skulle ønske jeg var der hos deg, Meisa mi!! Jo! Også ringte familien Sarfo som vi kjente i Tromsø, som nå bor i Atlanta, Georgia i går kveld..! Og elsdte dattera deres skal gifte seg og de ville at jeg skulle komme!! Og det vil jeg også!! Det er i November, da.. So we'll see.. men det hadde vært gøøøy!!

Nå har jeg begynt med en litt dårlig vane... Bare holder meg litt inne på rommet for meg selv... Er litt usosialt, men, de andre gjør jo det samme, så... Har fått mange nydelige venner fra Norge opp på veggene her, og en stor Godset-banner på døra..! Morsomt når de kommer og spør: What does God- set mean? XD Sååå.. jeg hadde ingen relevante bilder til innlegget i dag, så jeg legger heller bare et bilde av meg selv her, i tilfelle noen av dere lurer på hvordan jeg ser ut etter en uke i California! For dette er et veldig ærlig, litt sykt, uredigert bilde uten blits... Og hvis noen lurer på hemmeligheten - hvordan få denne 'looken'? Her er svaret: Spis is HVER dag!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får bare nyte muligheten du har til å "kjede" deg. Den tida du har til fri benyttelse nå endres fort når du begynner på skolen... Husk å hjelpe til med litt husarbeid når er hjemme, such as..ta ut av oppvaskemaskin, vaske klær, rydde..Bare tips altså:-)Har du fulgt med på ol? Norge slo Sverige i handball! Ha en herlig dag!

Anonym sa...

Så søtt fra moren din. Tips fra en venninne: godt å kjede seg i blant, men hvis du virkelig kjeder deg gjør så her:
1. Gå ut i nabolaget og ring på dørene og si hva du heter:)
2. Spør om å gå tur med hundene i nabolaget, så du tjener penger.
3. Sett på musikk og dans som gal, og vær glad fordi du er i california.
4. Jogg deg en tur:)
5. Send melding til meg på mobilen og si du kjeder deg, så skal jeg prøve å få gjort noe med det!

Lykke til på volleyball, håper du får lov til å spille i morra. Kjempegla i deg. Suss fra meg<3

Melissa sa...

Aaaawww, I wanna look like that! Eat ice cream everyday? Ok, I'll try it:D
Thanks for being who you are;)

Anonym sa...

hei søtnos<3<3
jeg tror du ikke kommer til å kjede deg så mye mer.. bare vent til du kommer deg mer inn i high school livet, så trenger du ikke å henge med "søstrene" dine lenger:-P

love you so much<3

friends 4 ever

Melinda sa...

Kjeder meg ikke som en gal... Jeg bare overdriver litt!! Nå har jeg fått time hos kiropraktor kl. 3.30, så det betyr at jeg kan spille volleyball i dag!! Woohoo :D Kommer kanskje litt sent, men... Dette blir bra!! Nå er jeg aleeeene in tha HOUSE!! I 2 og en halv time eller noe!!! noen forslag???

Melissa sa...

Ja, spis is:D