torsdag, august 14, 2008

Shopping på Targets!!!

Okey.. Hvis noen der ute i denne verden lurer på om de vil bli utvekslingsstudenter.. Jeg har svaret!! JAAA!! Hvorfor??? Pga. den fantastiske shoppingen!!! Og mamma, du som var så redd for at ingenting her borte skulle passe meg... Slapp av!! Alt gjør det :D Jeg starta med å prøve en shorts i str. 17, og endte opp med en i str. 13... Og gjett hvor mye den kosta? 20 NOK!!!! Woohoo!!! Vi skulle kjøpe "school supplies"... MUAHAHA.. Melinda gikk bananas på Targets:) Liz viste meg "clearance" og jeg kjøpte... Kjøpte mine første par CONVERSE også!! De kosta 29 dollar... De lo da jeg fortalte hvor mye converse koster i Norge... Artig.. Så.. jeg skal poste et bilde av alt jeg kjøpte i dag, også kan dere gjette hvor mye det kosta... Jeg kjøpte:

Converse All Star sko
Notatbøker
Markeringspenner
Hårspray
Tannblekings-strips
Tannbørster
Tannkrem
To shortser

6 kommentarer:

Anonym sa...

I Norge ville det kosta mellom 1300-1600 et sted, I believe... men del prisen i to og litt mindre, så regner jeg med du har prisen i USA:
500?

Anonym sa...

men et spørsmål.... hvorfor shoppa du ikke mer..?

Melinda sa...

Fordi vertsmora og lillesøstra mi hang over meg og Elizabeth og sa vi måtte dra hjem... argh.. vi skulle egentlig bare kjøpe skoleting, da, muahahah.. men jeg og Liz skal dra å shoppe bare vi to - det blir bra :)
Jeg har også skaffet mobil her nede da! Den kommer hit i løpet av uka! LG, tror jeg...

Flere enn Marlen som har forslag på prisen?

Melissa sa...

Jepp, rund 75-100 dollar ;)
Jeg ELSKER å shoppe i USA!
Men jeg savner deg vennen.. de første tårene kom i dag, og det var ikke så hyggelig, men det er veldig fint at du har det gøy! :D
Love U <3

Anonym sa...

Melinda, du er dødsheldig da! Every girls dream liksom!:) Jeg gleder meg til jeg kommer nå i september og når jeg og marlen kommer til deg i påsken! da skal det shoppes, haha:P neida.. I think about you all the time, sweetie! Jeg tror også det koster mellom 400 - 500 en plass!
Løv u!

Melinda sa...

Jada, til alle dere spente lesere der ute har jeg nå resultatet: Jeg brukte 57 dollar, altså ca. 300 NOK!!!