søndag, august 24, 2008

Jamba Juice

Noen som har hørt om dette fantastiske himmelsendte stedet? I dag var en ultrakjedelig dag... Det var ikke det at jeg ikke kunne finne ting å gjøre, det er alltids noe... Men jeg var så ensom! Ville gjøre noe MED folk! Etter å ha prata litt med meine Eltern hjemme, bestemte jeg meg for å gå på litt sightseeing på egenhånd igjen... På denne turen så jeg litt av hvert... New Mexico, Nevada og Washington-bilskilt, f.eks! Et sted sto en garasje åpen, og der sto det en kortvokst mann og lekte med en el-bil... Litt lenger borte lå det en mann midt i en midt-deler på veien og sov... Et annet sted satt det noen utenfor huset og drakk litt og prata... De ropte: "Hei!" og vinket... Men målet for turen min var klar... Jamba juice.. det var dit jeg ville! Endelig kom jeg fram, og fant det jeg ville ha... Banana berry med multivitamin! WOW! Det var en himmelsk opplevelse! Det var rett og slett en smoothie-butikk med utrolig billige, sunne smoothier med alt en kan ønske seg... De som kjenner meg, vet at det ingenting jeg liker bedre enn smoothie! Så der befant jeg meg helt mutters alene med masse folk inni en butikk og hadde en smaksopplevelse uten like... mmm...

Da jeg kom hjem var det ikke lenge til Liz kom hjem, så det var jo koselig! Hun hadde blitt litt solbrent, stakkars:P Vi tre jentene så på Americas Funniest Home Videos! Det var en film jeg syns var morsom, da var det en liten gutt som var på Disney World og hilste på snøhvit.. Han fikk sitte på fange hennes.. og plutselig slår han armene om henne og begynner å kysse henne:D Han var kanskje 2 år! :D haha! Har forresten fått musikk inn på rommet fra naboene i hele dag, er litt morsomt... Trenger liksom ikke s

Nå har jeg rydda litt på rommet og støvsuga, så det føles jo bra.. hehe! Her er bilde av kveldsmaten i går kveld:
Det var gooooodt! Dere aner ikke åssen "grilled cheese sandwich" smaker før dere har prøvd detta her! Cheddar cheese og hjemmevokste (dyrkede) tomater inni også... Terningen kastes nå..... Bildet landet på en aldeles nydelig dame der det står: Christine - Savner deg allerede <3

xoxo




This is California, babe! ----->

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle så gjerne vært der med deg, så du ikke kjeder deg, meen spaserturen hørtes bra ut uansett. Må være drømmen for deg å drikke billig smoothie!:D haha.. Når begynte du på skolen igjen? Nå har jeg fri i to timer, og tenkte jeg skulle sove.. Jeje. Husk at jeg tenker på deg. Natta sussebass<3

Melinda sa...

selvsagt skal du sove... alltid skal du sove!! :P Jeg begynner skolen på tirsdag... men skal innom der i morra på trening igjen:) Tenker på deg også, sweetheart!;)

Melissa sa...

Hehe, jeg drakk også smoothie i går:D Tusen takk for kjempe koselige kommentarer jentene mine<3
Skole i morra, Melinda!? Hvordan er følelsen i magen.. ? Lykke til! :D

Melissa sa...

Men Melinda:D Jeg har ordna ny link til sia mi.. Gidder du fikse det på profilen din? http://melissameiner.blogspot.com

Takk <3

Melinda sa...

Done! Jaaa... Jeg gleder meg noe så sinnsykt! :D For første gang på årevis blir det OPPTUR når skolen starter:D Jippi!! :D Bittelitt nervøs, men ALLER mest gleder jeg meg:D

Melissa sa...

Det er bra! Tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive gjerninger og det positive gror!
I miss u..

Anonym sa...

Men, i dag skulle du smakt banan-blåbær desserten pappa hadde laga til dessert. Den var knallgod! Vi hadde Linda, Linn, Amalie, Irene og moren til Linda her på middag. Rakk også å dra på korøvelse med voksengospel. Ha en spennende skolestart. Suss og klæm:-))