onsdag, august 27, 2008

Værmelding

Tenkte bare jeg skulle fortelle dere litt om været i dag, jeg... Værmeldingen for i morgen viser for Sunnyvale: 37 grader... I dag var det 34... På fredag skal det være 35.. På lørdag 22.. Jeg kommer til å fryse!! XD Gjør nesten ingenting at det er så varmt, er for det meste inne, og her har vi air condition.. Når jeg er ute er det bare litt artig at det er så varmt, skulle ønske jeg kunne ha vært på stranda, though... Men jeg skal møte Vanessa på skolen i morra, så det blir bra :) Cuben ligger med bilde av Yngve opp i dag:) Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har du blitt brun?? 3 uker og 4 dager til jeg entrer USA! savner deg så masse! ha en fin dag du og!! Love from your bestfriend!

Melissa sa...

hørtes deilig ut!!

Melinda sa...

Ja, er nok litt brun nå, ja:D spesielt av å være ute i flere timer etter skolen i dag i.. hold pusten nå.. 42!!! grader!!! Men å ha time med 35 grader i klasserommet er IKKE deilig, Melissa.. det lover jeg deg:P