søndag, august 17, 2008

The wonders of American Fastfood introduces...


TACO BELL

Akkurat nå ser jeg for meg Melissa klappe i hendene og hoppe opp og ned... Melinda, du MÅÅÅ prøve Taco Bell!! Well, now I have!! Vi var og shoppet på Kohl's da Liz sa: "Mom, we should introduce Melinda to the wonders of Taco Bell!" Så det var middagen vi hadde i dag... Vi gikk inn, og Kathy sier: "Du kan godt bestille noe med kjøtt hvis du vil.." Så jeg bestilte Chicken Fiesta Burrito, de andre bestilte noen veggis-greier og vi tok med brus, også dro vi hjem, satte oss rundt bordet, hentet de to som ikke var med og shoppet, og spiste maten... Så lo vi og syntes det var morsomt at vi hadde laget et familiemåltid ut av fast food! Jeg har med vilje holdt dere på pinebenken... Lurer dere på hvordan det var, dere ikke-taco-bell-spisende nordboere? Well.. it was gooo-ood :D Så legenden om Taco Bell hadde rett... Det er riktig dejlig mad!! Fint at de ikke spiser sånn mat hele tiden, though, fordi da ville jeg blitt feit! Og hvis noen kommer med en kommentar om at jeg allerede er det, blir det bank! Jeg har en munter kveld i kveld.. da vi var på hundetur hoppa jeg rundt og dansa og greier... Tror det er fordi jeg føler meg mer hjemme her, skjønner spøkene bedre og Liz har blitt mer som en venninne nå! Tror det er pga. vår forkjærlighet for shopping:P haha! Stakkars Kathy som alltid blir med og tror vi skal være ferdig på et blunk, men jeg og Liz blir aldri ferdig på et blunk! Jeg vil ikke være i veien, så jeg prøver å være ferdig når de trenger at jeg skal være det, men Liz bruker alltid lang tid, så da finner jeg ting å prøve samtidig... Og de har masse kuponger + at jeg handler på salg, så det er BILLIG!! :) woohoo <3

5 kommentarer:

Melissa sa...

Jeg blir nok bare nødt til å fortelle deg at jeg ikke klarte å holde latteren tilbake da jeg leste dagens blogg;) Melissa kan hoppe rund, klappe i hendene og drømme seg langt bort, helt på den andre siden av atlanteren. I hånden ville jeg ha hatt en varm soft wrap med kylling og extra krydder og Melinda ved min side.. Kunne verden bli bedre da? nei, jeg tror ikke det. Ellers hadde vi første ordentlige skoledag i dag, starta tungt opp med bare realfag, først matte, så biologi og til slutt kjemi. Syns nå litt synd på dem som fortsatt sitter med nesa neddi fysikk boka. Men de har seg selv å takke når de er så dumme å velge det! haha. Jeg ler av dem, her seg sitter i den stooore hvite dobbelsenga mi og savner Melindas nordnorske dialekt som legger ut om hvor kjekke afrikanere egentlig kan være og at noen av dem tydeligvis IKKE har lest norske lover når det gjelder relasjoner til det andre kjønn under 16 år. Men nok om det! Jeg savner deg jenta mi. Håper du får en koselig dag:D

Mange klemmer fra meg

Anonym sa...

Er innom hver dag og leser hvor utrolig bra du har det! Ser ut som du storkoser deg med vertssøstrene dine. Jeg får skikkelig lysst til å dra dit selv jeg.

Kjempeglad i deg, Melinda <3

Melinda sa...

Å, så koselig dere to!! Nå er jeg helt alene her... Eller vertspappa er ute i garasjen (på kontoret sitt), vertsmamma på jobb og søstre på skole! Jeg ser på 7th Heaven, men nå skal jeg finne meg noe å spise! Supergla i dere begge to <33

Anonym sa...

Du er morsom, du:-)

Melinda sa...

Vel, det er sikkert du også.. men hvem er du egentlig?