mandag, september 01, 2008

Labor Day

Til alle dere ivrige One Tree Hill-fans der ute, kan jeg nå røpe at Lucas velger Peyton... De rømmer til Vegas for å gifte seg... Hvis dere lurer på noe mer er det bare å spørre, jeg røper gjerne;D

Dagen i dag starta tidlig med vannpolo-trening kl. 8... Var veldig kaldt ute, men deilig å komme i gang med svømminga... Jeg lærte hvordan man egentlig skal bruke beina og hvordan man skal puste... Setter vel alt sammen neste gang og blir en ypperlig svømmer:D Veldig koselig hvordan de tar seg av meg selv om jeg ikke kan noen ting!!

Resten av dagen har gått SAKTE! Stephanie bakte chocolate chip cookies og butter scotch cookies, det var vel det beste som skjedde:P Selv om jeg har smakt bedre, var de veldig gode... Vertsmor kom også hjem fra sykebesøk hos mora hennes med kreft... Hun har vært der en uke... Nesten det første hun sa var at jeg ikke fikk se på tv etter klokka 22. Helt greit, hadde ikke tenkt til det uansett, men liker ikke når hun skal være streng men later som om hun ikke er det på en måte.. Skjønner dere? Sånn smilende, tullete - GRRR... Jeg er ikke streng, men jeg er VELDIG BESTEMT... sort of.... Joel ringte i kveld... vi snakka om å dra til Loma Linda og sånn... Jeg tror jeg bestiller flybilletter i morra... Det er sånn tilbud som går ut da.. Joel vet ikke om han blir med enda.. Men jeg må ringe speak-representant i morra og bekrefte alt, håper det går bra!! Det er også club faire i lunsjen på skolen i morra... Da har alle skoleklubbene stands og plakater og vil få folk til å skrive seg på liste... Min taktikk er: Smil, vær hyggelig, bli med på ALT som kan være det minstre interessant, og heller meld deg ut senere...! :) Få venner samtidig;D Håper bare jeg finner noen å gå rundt med... Det er liksom det som er problemet.. jeg har mange å hilse på, men ingen å henge med... Eller jeg har jo Vanessa, men hun skal nok stå og promotere "Best Buddies"... hm... skal fortelle åssen alt gikk i morra, jeg...

Så vil jeg bare si takk til Melissa til slutt. Som du vet var det 1.sept i dag, og jeg kunne åpne en ny pakke med en kube... Denne ble SÅÅ fin, for nå har jeg teken:D Jeg satt på CDen din og hørte gjennom hele mens jeg satt den sammen.. Var en hyggelig kosestund... Nå må jeg bare se og få et kort til deg i posten, siden du har bursdag snart:) Love you all!!

ha ein heidundranes strålande dag!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

what?? e det sant at han velge payton??

Melissa sa...

aaw, I love you!

Melinda sa...

Jepp:) I saw it with my own eyes!! Love you too <33

Gert sa...

Hva er det som skjer på Loma Linda?

Gert sa...

Vi har solgt Bilen :D
@}->--- Fra Pappa også i dag.

Anonym sa...

Det er sikkert sunt å legge deg kl 22 og ikke se på tv utover natta. Hun er så smart hun vertsmor!:D men jeg skjønner godt hva du mener, kan ikke folk bare være streng med det samme i stedet for å smile og late som om du har noe å si på det :P

Anonym sa...

Jeg savner deg. Kjøp deg hår og vær lykkelig!:P vertmor og marlen har rett, du skal sove klokka ti uansett:) Du er vakker på bildene... Jeg er trøtt! Nighty night!

Melinda sa...

Haha! 2.klasse på TVS (som jeg egentlig skulle gått i) kommer til Loma Linda + masse andre steder på klassetur:) Takk for rosen:) Har dere virkelig solgt den? Grattis:D Hvor mye fikk dere?

Marlen og Henri: Of course skulle jeg gå fra TVen, det sa jeg jo også... men jeg ble bare irritert over måten hun sa det på... "Dette er sikkert ferdig kl.22, og du trenger ikke å sove hvis du ikke vil, men du må gjerne slå av tven da..." Jeg sier ikke at jeg ikke liker at hun prøver å være hyggelig... Hadde klaga hvis hun var alt for streng også, men det var så falsk, liksom!!