fredag, september 12, 2008

Relaxation

Ååå.. det er så deilig å kjenne helga nærme seg, pulsen senke seg og leksene ferdige... og... the big news... FLYBILLETTEN KJØPT!!! :D I koret (det nye) sang vi 'Hail Wilcox' som er en slags salme til ære for skolen vår XD og "Star Spangled Banner" som er en av mine favorittsanger!! (nasjonalsangen til USA)... Her kunne folk i hvertfall litt noter, og det hørtes ut som de klarte å holde en tone mer enn et brøkdels sekund... Så det var en bra oppgradering...

Fredag er football-kamp dag, så alle gutta gikk rundt med football-genseren, og cheerleaderne i sine små skjørt, og danceteam og chargerettes også... Litt artig.. Men i 3.time gikk det av for læreren... Han klikka fullstendig og lagde en svær scene for å vise makt..."Dere er så klisjé, tror dere er så kule og at dere ruler skolen, high school sports betyr ingenting for meg - når jeg var på deres alder var jeg i store mesterskap blablabla"... kjefta og kjefta... Jeg bare: What? Where did that come from? Jeg har en mistanke.. Kanskje han alltid har hatet football-folk fordi en gang for lenge siden fikk han ikke være med på et lag, eller no, kanskje han var dårlig til å løpe.. så derfor begynte han med Wrestling og fikk ut aggresjonen der... Men football-gutta irriterer han ennå, for han fikk ingen bra damer gjennom wrestling.. hahaXD Jeg bare finner på...

Hvertfall, etter skolen var det vpolo turnering på skolen vår, men bare gutter som spilte.. Vi skulle hjelpe til, da.. men jeg kunne ikke... Men det var gøy å være der bare de 50 minuttene jeg var der!! Masse smekre kropper, og små speedoer;D haha! En gutt på vårt lag fikk en kraftig krampe i beinet, så når han kom opp fra vannet klarte han så vidt å gå... Trusa var halvt nede, stakkar.. han dro den opp etterhvert og haltet videre... uff...

Så var det "skit practice"! For nå er det ikke lenge til Homecoming! Homecoming er en uke der alt bygger opp til en fotballkamp på fredagen.. Gjennom uka er det konkurranser mellom klassene, så siden jeg er senior, så konkurrerer vi mot resten.. Vi har en skit som er det samme som sketsj.. et morsomt kort skuespill, og vi har en parade, så vi bygger en 'flåte'.. Også er det en dans.. også er det så klart King and Queen... :) Vanessa hadde visst blitt nominert, så jeg veit hvem jeg skal stemme på! Å.. forresten.. Det har vært litt sånn på lunsjen i det siste, at jeg aldri veit hvem jeg skal sitte med... Også går jeg og er veldig usikker helt til jeg finner noen jeg kjenner og setter meg.. Men jeg vet aldri om de synes det er irriterende eller koselig! Er altfor usikker på det punktet.. I dag, hvertfall, så sendte jeg mld. til Vanessa og spurte om hun var og spiste lunsj der i dag.. Også fikk jeg melding tilbake om hvor hun satt og sånn, men jeg sjekka ikke mobilen!! ARGH!! Men så fant hun meg rett etter og sånn, men det er skikkelig kjipt, jeg har nesten ikke fått vært noe med henne:( Og i dag, på skit practice spurte Mark meg om hvorfor jeg og Vanessa ikke henger sammen lenger.. Jeg visste ikke hva jeg skulle si!! For jeg VIL henge med henne, men jeg har ikke sett henne noe sted, og jeg ville ikke sende masse meldinger og være innpåsliten.. Men nå har jeg skjønt at jeg er ikke innpåsliten hvis jeg sender meldinger, jeg er teit hvis jeg lar være! Så vi skal møtes på Art & Wine festival, som er denne helga! Jeg skal stå i "booth" på søndag:D Woohoo! Jeg skal selge Nachos for s-club, og snow cones for key-club, så jeg gleder meg masse!!

Hvis dere har noen spesielle spørsmål eller noe dere lurer på, vær så snill å skriv det i kommentarene! Jeg har litt tid nå i helga, så jeg svarer gjerne!

Haha, jeg sto i stua tidligere i dag, og det var ganske mørkt, også ser jeg meg i speilet, og man ser seriøst bare tennene mine.. jeg bare: obs, nå må jeg slutte å sole megXD Altså, jeg soler meg ikke, men man blir brun av vannpolo... Jeg blei litt solbrent i går, noe som var rart, fordi det var ikke spesielt varmt... Det har begynt å være skikkelig kaldt om morgenene her, også blir det varmt utover dagen... Så jeg har måttet bruke jeans og hettegensere om morran, og jeg har fått komplimenter for Godset-gensern:D Thanks, guys!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen:D Jeg kan ikke stoppe å lese om det du sier, for høres så filmaktig ut! (kan heller ikke slutte å si det) Også så bra med han fyren som klikka, haha.. stakkars fyr! Får håpe du og Vanessa henger mer sammen, og du.. ikke føl deg usikker! Ingen kan neppe syntes det er teit at du kommer og setter deg sammen med dem.. hallo! Du er jo KRISTEL MELINDA VIKTORIA BROOME!:D

Bare så du vet det er det 20 dager til vi møtes:D:D Hurra!! Gleder meg mer enn mest! Og du, legg du bildet av brune deg... want to see<3

Anonym sa...

Hallåå snupp! Nå har jeg oppdatert meg på de siste blogginnleggene dine også! ææ, det føles som en evighet siden du dro.. det høres så utrolig moro ut og nytt og spenndene.. og masse lekser!! :P:P hehe..

Jeg tror du må slutte å tenke så mye på hvordan folk vil at du skal være, om du er til bry, om folk synes du er innpåsliten osv. du skal bare være deg sjøl, og ikke bruke energi på å være akkurat sånn som du tror de andre vil du skal være. Du vet jo at det har funka med oss, vi elsker deg jo sånn som du er :)


Er du forresten sånn unormalt brun? Jeg er misunnelig. hmf! men bare vent, neste år er det min tur. da har jeg bestemt meg for å reise til bali å studere! :P da skal du få lov å dele alle erfaringene dine med meg! ååååh, jeg savner deg så utrolig :( også får jeg ikke kontakt med deg på mobilen din.. hmf!

Anonym sa...

Melinda, når du tar initiativ til å snakke med andre så skjønner jo de at DU synes DE er ok. Stå på! Snakkes vi på telefonen i dag?

Anonym sa...

Møtte moren til Ebba på Rema. Skulle hilse. Hun syns du er tøff som gjør det du gjør.

Melinda sa...

Tingene, altså skolen, klærne, bussene osv. er akkurat som på film.. Men nå ser jeg det ikke lenger, har blitt så vant til det!! Er litt trist... Men men, det jeg skulle fram til er at folka er ikke sånn som på film.. det er bra, syns jeg, de er mer som folk flest, som vi kjenner;) Men innimellom oppfører de seg som på film! Som når en gutt bretter ut om hvordan han blei igjen på skolen når begge bestefedrene døde, og sto på og tok eksamen osv... men det var tøft... Ja, skal ikke tenke sånn et sekund til, ingen mer usikker Melinda! I will go for it!!

Marlen, jeg vil sende deg melding tilbake på facebook når jeg har god tid:) Nå skal jeg og Dale gå på tur i San Jose, som er 15 min unna, men er en by på 1.000.000 innbyggere!! :D Jippi! Mamma, kan vi heller snakkes i morra? Jeg skal gå ut nå... Ring tidlig! :) Ring ca halv ti min tid.. altså halv sju om kvelden i norge!! kram

Marlen du må ringe hjemmetelefonen neste gang... den er 001-408-749-8977... Hvis du vil ringe på søndag, gjør det ca. klokka 18!! Og spør etter meg:) klem<3

Anonym sa...

Hei på deg. Ville bare legge igjen en kommentar. Idag har vi nemlig nydelig høstvær, og Majken sa følgende: "Nå vet jeg hva som mangler! Bremsa! Høsttur til Bremsa!"
Men så sa hun: "Men Melinda er jo ikke her! Da blir det ikke det samme"
Vi satt her og mimra om Bremsa, pølser, pinnebrød og limbo.
Sant at du savner oss nå!!!

Hehe.

Vi savner deg, og håper du har det bra.

Klem fra Irene

Melinda sa...

Ååå... Ja, Bremsa hørtes helt herlig ut!! Selv om jeg vet varmere og finere steder her akkurat nå:P Hehe! Men det blir ikke det samme og gå på turer her når det er folk jeg ikke er like glad i!! Dere skulle vært her, veitu;D