søndag, september 14, 2008

Santa Clara Art & Wine Festival!!


Ser jeg ikke hjemme ut i denne greia??




Ååååå!!! Jeg har hatt en så sinnsykt bra dag!! Dette var som elvefestivalen bare større og billigere og amerikanskere!! :) (ja, det er et ord... nå i alle fall!) Jeg droppa å stå i nachoboothen og shave iceboothen, for de hadde så mange folk der, så jeg var bare overflødig... I stedet gikk jeg og møtte Vanessa i Hot Dog boothen, også gikk vi noen runder og så på litt av hvert før hun sa jeg MÅTTE smake fried Oreos!!! Jeg sa ikke nei takk, så hun kjøpte fried oreos og en melk til oss på deling.. WOW!! Himmelsk!! Ja, der har du amerikanere.. de tar alle usunne godsaker og frityrsteker dem til de blir 10 ganger mer usunne og 10 ganger bedre:P Bare man holder sånn til helgene, så går det vel greit, tenker jeg...

To fantastiske ting - Vanessa and fried oreos!!!

Hvertfall, etter å ha gått rundt satte vi oss ned ved FOOD skiltet, ikke så langt fra der hun hadde stått og solgt pølser tidligere, og spiste Kettle Corn Pop Corn og pretzels... Det var veldig koselig! Men så trengte de mer hjelp, så hun måtte gå og hjelpe til.. Men hun spurte om jeg ville hjelpe til også, og det ville jeg så klart!! Så jeg sto og håndterte penger og kunder og tjente community service hours på den måten! Det var veldig gøy! Så tok vi små pauser og gikk og snakka med brannmennene:D Fordi faren til Vanessa er brannsjef/kaptein, noe sånt, så alle der vet hvem han er! Og fy flate, brannmenn er HEITE!! Så der står vi og flørter med to brannmenn mens fulle middelaldrende kvinner kommer og skal ta bilder med dem... Brannmennene var hyggelige og høflige mot dem, de er sååå bra fyrer!! Han ene hadde Vanessa snakket om at ligna på Brad Pitt, og vi gikk over der så jeg hvem det var med ÉN gang.. Han andre vi snakka med synger i et boy band!! Han har fansider og greier, og gærne jenter som tar bilder av han.. det var veldig morsomt å høre om!

Hvertfall, etter en stund gikk vi tilbake igjen, og sto og solgte pølser! (kalkunpølser! mmmm!!) Og når man står der så er det AKKURAT som dere tror... "Would you like som ketchup with that?" "No, make that two hot dogs!" Artig.. Anyways, etter en stund kommer det to blonde karer gående mot oss som Vanessa kjente... Så blei de der og snakka med oss skikkelig lenge, gikk igjen, og kom helt mot slutten og blei en god stund... Begge to var veldig kjekke, han ene gikk på Wilcox, han andre på Santa Clara... Og de var med på et swim team... Var sååå gøy å flørte litt igjen!! :D haha! Han ene hadde vært en måned i Tyskland i sommer, så han snakket en del tysk... og de skulle dra til Europa neste sommer og da ville de komme og besøke meg.. Så klart, sa jeg:D!! Men så avtalte vi at vi skulle dra til San Francisco sammen snart og sånn.. Det blir veldig bra i så fall!! haha :D Etter vi hadde gått, sa Vanessa: Wow, he was TOTALLY checking you out!! Jeg bare: What?? hahahahaha.. dette blir bra, føles veldig bra å henge litt med V igjen!! Det er akkurat som vi er på samme side.. Hun er moden, morsom og blir tatt for å være eldre enn hun er hele tida:D Og velkjent person på skolen... Så nå skal jeg bare skjerpe meg og ikke bli usikker igjen! VEEELDIG BRA DAG!!!

Dette er Louise.. Hun går på vannpolo med meg:) Og hun jobber for å bli politi, så hun satt i denne boden:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

ååh du va såå fiin på bilden melinda + att du såg riktigt amerikansk ut ;] ooouh det där med dom blonda killarna låter niice hehe!! ;D
saknar dej såklart<3

Melissa sa...

Høres ut som en TOPP helg spør du meg!!

Anonym sa...

Hææææ, fried oreos, går det an!!:o)
Flott bondejente i traktoren med rutete skjorte og det hele..Husk å fortelle Vanessa hvor kjekt du syntes det var i går. Hun får jo ikke lest bloggen din...I morges var jeg på Spinnerisletta, og gjett hva jeg fant??? Jo, min fine nye jakke! Lurer på hvem som kan ha glemt den der...
Nå reiser jeg på absolutt 9.ende. Tror neppe jeg får lest blogg der, men man får jo håpe...Vi savner deg masse! Ha ei strålende uke. Suss og klem fra mamma og co

Anonym sa...

sexy bilder, men jeg trodde du skulle ta bilde sammen med brannmennene jeg :D

Artig å prate med deg på telefonen i dag<3<3

Melinda sa...

Haha, lol, patz :D JA, de er veldig nice.. håper vi får til dobbeldate soonsoon!! :)

Melissa, ja, den var ganske super i grunn, det har du heilt rett i ;)

Mamma; Fried oreos.. det må du prøve å lage... det er faaantastisk! Ja, jeg sitter med Vanessa i lunsjen, så vi satt og lo og mimret tilbake til samtalen med brannmennene våre! XD

Marlen: Kunne jo ikke være som de innpåslitne middelaldrende kvinnene... Men kan love de var veldig good lookin'!!!

Melinda sa...

ÆÆÆÆÆ!!! MAMMA!!! DET ER INGEN BONDEJENTE OG INGEN TRAKTOR!! DET ER EN LEKKER BRANNMANNFRUE I EN BRANNBIL!!!

Anonym sa...

Du ser herlig ut på bildet:D:D og jeg kan se at du har blitt brunere.. tenkte jeg bare skulle opplyse om at det bare er 17 dager til vi møtess<33 Fortsett å ha det funnny!

Anonym sa...

Åh, det høres ut som du har det skikkelig fint Melinda! :D

Gert sa...

Hva er Oreos?