torsdag, september 18, 2008

Seiern er vår!!

Melinda fikk spille, og Melinda SCORTE MÅÅÅÅLL!!!!! Kampen endte 16-8 til oss! :D Woohoo! Føltes sååå bra!!

I lunsjen så jeg Vanessa i gangen på vei hjem... Hun spiser ikke lunsj der på onsdager og torsdager for hun har ingen 6 eller 7ende time.. Også følte hun seg ganske dårlig, så hun skulle hjem... Så nevnte jeg for henne at jeg skulle spille i dag.. Og hun bare: "When? I'll come back again!" Så, før kampen starta satt hun klar på tribunen og heiet på meg:) Var utrooolig koselig!! Ingen fra familien min tenkte på å komme, engang, selv om jeg hintet flere ganger om at det var min første kamp... Men det var veldig koselig å ha noen der bare for meg!! Og i morra er det turnering, så hun sa jeg måtte si fra når jeg skulle spille kamper!!

Ellers har skolebildene kommet... Nå må jeg bare bestemme meg for hvilket bilde jeg vil ha i årboka og vil jeg bestille noen? Trenger råd.. hvilket syns dere? Ok, jeg TRENGER virkelig hjelp.. Vær så snill og zoom inn på bildene og finn et perfekt for årboka, og f.eks. et som jeg kan kjøpe å ha selv... Og de blir visst redigert etter hvert... dette er bare første utkast...



9 kommentarer:

Anonym sa...

Eyy, du er jo fin på alle bildene.. Men velg enten med flagg eller sånn frakk og sånt. Det er jo kulest å ha i ettertid også! Hm.. jeg må tenke litt på hvilke som er finest! Veldig vanskelig da du er superfin på alle! Gratulerer med seiern. Klart du er best<3

Anonym sa...

eg suns du sga ha det når du holde flaggene litt fra kverandre! alle va supar supar fine men det va kulast:D du e så pene vennen min(l)

Anonym sa...

eg suns du sga ha det når du holde flaggene litt fra kverandre! alle va supar supar fine men det va kulast:D du e så pene vennen min(l)

Anonym sa...

Grattis med seier´n!!! Du er jammen tøff som hiver deg uti det,kjempebra!
Den der bildeutvelgelsen var ikke lett, gitt. Hadde du holdt flaggene tror jeg uten tvil jeg hadde valgt et luebilde, men alle er jo flotte, men her er noen utvalgte likevel:
Bilde 1: portrett 1 og 5
Bilde 2: nr 4
Bilde 3: nr 5, 6 og 8.
Nå skal jeg sjekke bildene dine:-))

Melissa sa...

Wow. du er pen:D Hva mente du med I'm blue?

Susie sa...

syns du burde ha enten et av de med flagg eller med sånn hatt ting..;) men alle var fiine=) cute!<3

Gert sa...

Gratulerer med deby, mål og seier!
Mange fine bilder. Vanskelig å velge et som er best. Men du må ta et hvor du ser inn i kamera.

Melinda sa...

Greia er at omtrent alle de andre har sånne uten hatt og uten flagg... det er det mest vanlige... Så vil jeg skille meg skikkelig ut i årboka, velger jeg et med kjole og flagg, vil jeg være sånn som de andre "amerikanerne" tar jeg det kjedelige...

Melissa: bildene dine var så blååå! :) Var bare derfor:) Veldig fine, forresten:)

Pappa, jeg fikk ikke lov å se inn i kamera!! Det er ikke det man skal her:P

Anonym sa...

de to helt til venstre... det med flagg i årboka for å skille deg ut og for å promotere norge :P og det med lue må du få selv så du har minnet :)