tirsdag, september 30, 2008

Sick still

Okey, so the funniest thing happened in school today... Jeg fant ut at en av mine vannpolo-buddies er Syvendedags Adventist!! Såå morsomt... Jeg står utenfor svømmebassenget etter skoletid og snakker med to gutter om kirker og kirkesamfunn og greier og greier, for vi var alle tre på "Christian-club" i lunsjen.. Jeg har snakka med de en del ganger før, de er homser begge to:P Også i alle fall, så spør de hvilken kirke jeg går i... Sunnyvale Adventist Church, sier jeg.. Ad-what? sier de, og akkurat da kommer AJ gående forbi... AJ, er African American, veldig høy, og spiller keeper på JV vannpololaget... Slapp av jenter, tror han er homse han også:P I alle fall så sier han: "Adventist?! Or Seventh Day Adventist?" "Seventh Day Adventist, svarer jeg..." "What?! So am I!!" "Seriously??" "Yes!!! You have to come to my church sometime!!" Så festlig - tenk det!!

Han er en av de koseligste jeg kjenner... Går alltid og smiler, og 'dulter' borti meg eller gir meg en klem veldig ofte... Herlig gutt, men litt for feminin;D haha!! Men syns det var ganske morsomt hvertfall - nå har vi masse å prate om:P!!

over og ut
kaffegrut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heiheihei!!
Så moro å lese bloggen! Helt utrolig at du traff på en SDA:-)...Vi har kommet til sivilisasjonen og internet hos fam Halsebø- Nyyydelig høstvær, herlige farger og fantastisk natur. Vi har vært ute og gått tur og vi har vært og kikka i Harstad sentrum. Mathias sa han aldri hadde vært der. Han var nok for liten til å huske noe av det den gangen han var der...Vi koser oss med herlige unger. Monika er her på høstferie med Vetle, Brage og Synne. Vi reiser hjemover med flyet i kveld kl.20.15. Skal kanskje til Hemsedal i helga, men ikke helt sikkert. Har sendt med Marine Omega til deg. Regner med du er tom for vitaminer..Håper du ikke blir for syk til å møte TVS-gjengen da, men det da skal du kanskje være VELDIG dårlig. Gleder meg til å lese om det også...

Melinda sa...

JAA!!! Tenkte å spørre om du hadde sendt det med dem, men tenkte at det var vel å håpe på litt for mye..:) Nå blei jeg glad!! Er sikkert derfor jeg ble syk, fordi jeg har slutta med de:) Hørtes ut som en superkoselig høstferie, hvertfall!! Jeg vil også se gullungene... Men jeg får i alle fall se noen andre, om ikke litt større, gullunger:) Skal nok ta bilder og skrive masse - jeg gleder meg massemasse!!