mandag, september 15, 2008

Good day at school?

Ja, så en normal mor ville spurt barna sine når de kommer hjem fra skolen: Did you have a good day at school? eller How was your day?... jeg ville svart: "Yes, it was great!!"

Første timen er det Canta Nova, og vi sang nasjonalsangen til Amerika som er såå nydelig... 3.time var det Economics, der jeg snakka med ei av volleyballjentene, og hun fortalte om hvordan de hadde hatt team-bonding på et hotell, og en av de yngste jentene hadde blitt full for første gang... Hu gikk vel i 10.klasse eller no... (her er grensa 21 år for å drikke)... Rart å se hvor forskjellig volleyball jentene er fra vannpolo jentene... jaja.. Møtte Vanessa og Scott (en av de blonde guttene fra i går) på vei fra en av timene, og jeg og Vanessa avtalte hvor vi skulle møtes i lunsjen... Lunsjen var kjempekoselig, vi satt sammen med noen av cheerleaderne, men snakket mest sammen vi to om gårsdagen og sånn...

Så var det Calculus, den supervanskelige matten... Her så trenger man over 60 % for å bestå... Og han sa at han ville egentlig ikke gi D.... Det var enten A, B, C eller F (stryk)... Og jeg så gjennom prøven jeg hadde tatt... Det var 2 av 20 oppgaver som jeg kunne fra før av, fra Norge... og læreren hadde ikke lært oss noe her, han har bare gått fort igjennom, fordi det er gjennomgang.. men vet dere hva??? Jeg fikk 72 % riktig!! JA, DERE HØRTE RIKTIG!! Jeg fikk C og bestod:D I motsetning til alle de andre på bordet jeg satt med som strøyk, og alle de andre jeg snakka med!! :o:O Jeg ble sååå glad!! :D (for at jeg bestod, ikke for at de strøyk)... Og utover dagen ble været finere også, så det var jo koselig:) Og nesten ingen lekser i dag, bare kjemi... så det skal jeg gjøre nå:) Men det er LETT!! So... see ya!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fy søren! DU er RÅ!!:D:D Dritstolt av deg, snupp:D:D:D Fyyy altså!!!=)=) GRATULERER<3

Melissa sa...

Jeg er STOLT!!!!!! :D

Anonym sa...

ÅÅ du e så gooe!! eg e kjempe stolte av deg!! btw kom eg me på Peter Pan after all:)