torsdag, september 25, 2008

Har egentlig ikke tid til å skrive... Skal over til Vanessa å se season premiere of GREY'S ANATOMY!!! Noen som er sjalu nå, eller?? 2 timer lang:D Yahoooo!!! Vi spilte kamp i dag mot Fremont og tapte 3-4... Våre to beste spillere var dårlige, og hele laget spilte ræva, så det var ikke så rart, men men.. jeg er ikke deppa:D Mamma, sjekk facebooken din, resten av dere andre - ha en superduper fredag og helg;) Det skal i hvert fall jeg, for jeg skal se Golden Gate Bridge:) Jippidoodoo!

Til slutt et lite sitat fra Best Buddy-klubben min:

--
It takes two to make a friendship.
It takes you to make a difference.

--
Bli venn med noen der DU kan gjøre en forskjell!

xoxo

1 kommentar:

Anonym sa...

GREY's<3<3

Nå er det høstferie. det ligger en løgn i det ordet. det er en slags periode hvor man endelig får litt tid til å gjøre alle leksene som har hopet seg opp og jobbe rumpa av seg. haha! :P savner å være barn og kjede seg i ferien. det var virkelig luksus, når jeg tenker på det nå:)

hvorfor har du ikke lagt igjen en søt melding på min facebook da? :D