tirsdag, september 16, 2008

Lady Chargers

Yeeey!! Vi hadde våre første seriekamper mot Lynbrook High School i dag! Både Varsity og JV vant sine kamper:) Så det var jo supergøy! Jeg ville ikke spille, så jeg satt frivillig på sidelinja og hjalp til med baller, og astmamedisiner og pololuer osv... jeg følte meg rett og slett ikke klar, selv om trenerne ville la meg spille! Men tror jeg skal tørre meg uti på torsdag... For hvis jeg spiller ræva, som jeg tror jeg vil, så bytter de meg ut:) Så det er vel egentlig ikke såå farlig.. Var bare så teit, for alle kom liksom og spurte: Why aren't you playing?? You should play, you are soo good!! Så det blei bare surr å ikke spille... jeje, var hvertfall veldig gøy at vi vant mot et så bra lag! Og vi kjørte gule skolebusser fram og tilbake:D Yeey!! De er jo bare dritkule!

I mattetimen hadde vi vår første "calculus"-leksjon.. Ikke mer gjennomgang av gamle ting. Og hva vi lærte om? Grenser:) Sånn som vi gjorde i fjor... føltes sååå bra å endelig kunne litt igjen:) Selv om jeg ikke tror jeg egentlig hadde skjønt det i fjor.. Han her læreren forklarer alt så sinnsykt bra med så bra eksempler at det er helt sykt hvor lett alt blir... Er rart, for det er ikke alle som liker han, men det gjør jeg:) haha!

Skolen var ferdig 15.00, og bussen til vannpolokampen gikk 16.15. Hva gjør Melinda da? Sitter stille, gjør lekser, venter, osv? NO WAY!! Jeg hadde lagt merke til noen plakater hengende rundt på skolen om audition til et teaterstykke som skulle settes opp... Så jeg går like gjerne til teateret og holder audition... Var sååå artig!! Men vet ikke hva jeg gjør om jeg får være med, det kræsjer jo med vannpolo :S Jaja, den tid, den sorg... Kommer sikkert ikke med uansett... men når en musikal settes opp til våren, da SKAL jeg være med:) Da skal jeg gjøre den beste auditionen ever og bare rocke det!! I promise yah!

Til dere som ikke har fått det med dere, har jeg lagt ut et fotoalbum på facebook der dere kan se litt hva jeg har holdt på med i det siste!!

Til neste gang - Goooooo Chargers!!

6 kommentarer:

Melissa sa...

Normal mor: Good day at school?

"Normal" venninne: Det hørtes skikkelig gøy ut. Melissa har også lyst til å kjøre gule busser!
Seriøst audition?? Wow, du er bare tøff du..!

Anonym sa...

Det må være morsomt å gå på en skole hvor det skjer så mye! :) Og jeg henger meg på melissa, utrolig tøft gjort å gå på audition!

Anonym sa...

melinda, min kjære<3 det er så utrolig bra å høre om hvordan du har det! det er faktisk blitt en vane å klikke meg inn hit(daglig, selvfølgelig!) og det er faktisk ikke no mer som varmer hjertet mitt enn at du har det bra!!
men du: 1 ting!! BELIVE IN YOURSELF!!!
take care !! ;*

Ebbs;)

Melinda sa...

Takk, Ebba :)

Anonym sa...

Du må spille.. Jeg tror du hadde rocka det!=) Og jeg tror ikke de jentene ville at du skulle spille og sagt det, med mindre du ikke var god!=) Audition ja.. Bra du ikke sløser bort tiden!:D Lev i nuet, det er godt!!:D Det er det som er mening med det du gjør.. I think!:P Du er søt når du skriver, føler energien igjennom skjermen!=)

5 days!!:D:D Gleder meg vilt!! <3:D

Gert sa...

Du får ta noen bilder på vannpolo'en så vi får se hvordan det foregår med badeluer å det hele.