søndag, september 28, 2008

San Francisco mm...


Fredag var en ganske artig dag på skolen... 3.time var det Pep Rally, der vi skulle hylle alle som driver med sport på skolen vår... Første delen av timen, var halve skolen der, og andre delen av timen var det den andre halvdelen som så på - SÅ mange er vi!! Den første oppgaven min var å synge nasjonalsangen: "Star Spangled Banner" med en gruppe kalt Canta Nova.. Det gikk veldig bra! Så måtte jeg løpe ut bakveien for å skifte til warm-up klærne for vannpolo. Ga "gimme five" til rektor på veien ut, "wow, good job!"... Lol...

Det er bare Varsity (høyeste nivå) som masjerer inn foran skolen, egentlig, men seniors får lov de også... En av jentene på varsity var syk, så de hadde en ekstra tiara, men hvis kapteinen på JV, Louise, som også er senior kom, skulle hun få den... Det gjorde hun ikke! Så jeg masjerte inn helt likt som alle de andre og fikk all jubelen fra de over 1000 menneskene inne i salen. Vi masjerte i en gang av Cheerleadere, dance team, chargerettes og stepsquad, og når vi kom helt fra tok vi vårt lagrop: H2O, H2O, Polo - polo. H2O, H2O, polo - polo... 1-2-3 - LADY CHARGERS!!! Veldig gøy! Det var sååå high school spirit at det er vanskelig å forklare.. Folk jubler masse, og vi hadde leker og danser og skolesangen vår.. Da sto alle og peika mot merket på veggen der teksten til sangen står... Ser ut som vi var hitler-jugend, men det er faktisk ikke det som er saken;D

Fredag kveld var det sesongens første Home Football match!! There were friday night lights!! :P Jeg satt på med Vanessa og hun sa på telefonen: Bring warm clothes! Så, jeg tar med meg skinnjakke, hettegenser, votter og lue.. XD Det hadde jeg ikke trengt, for å si det sånn!! Var vel mellom 17-20 grader hele kvelden:) Min super-morsomme mattelærer var kommentator på høytalerne, og jeg kjente mange av de som sto og heiet på sidelinja(dansere/cheer)... Kameraet falt dessverre ut av lomma da jeg venta på å bli henta, så jeg fikk ikke noen bilder, men drar nok igjen - så da kan dere få se!! Det endte med at Wilcox tapte 47-48, så det var jo ganske surt...

Lørdag dro vi endelig opp til San Francisco... Det var utrolig likt sånn man har sett på TV!! Alle bakkene er superbratte, og det går opp og ned, og Golden Gate var fantastisk!! Tok supermasse bilder - må bare klare å legge de ut på facebook.. står alltid uploading failed, dessverre.. men men...

Her ser dere en cable car, som San Fran er så kjent for... Dagens formål var egentlig bare å gå rundt på en øy som heter Angel Island, med fantastisk utsikt over San Fran og å ta bilder ved Golden Gate, men så kjørte Dale gjennom San Francisco på veien hjem, heldigvis, så da fikk jeg se litt mer... Men vi skal tilbake, der har de lovt meg... Jentene, som ikke hadde lyst til å dra i det hele tatt, virka også som de hadde det gøy, spesielt ned den bakken bak denne cable-caren... De hylte og skreik - var kjempemorsomt! Har nok litt av det på film, så vi får se hva jeg får gjort med det:)

Her er jeg ved den andre sida av broa (bysida).. Vi gikk over halveis over broa, var kjempeskummelt men såå gøy!!

Søndag våkna jeg med smerter i halsen... Begynner å bli syk, ja... Huff a meg.. Også har de laget kanelsnurrer der ute... enda mer smerter i hjertet:P haha! Ha en super uke, hvertfall!!

6 kommentarer:

Gert sa...

Vi følger med hver dag. Din mor ringer fra nord-norge så leser jeg det du har skrevet på facebook og på bloggen. Så ikke prøv å ta noe pause her altså. Morsomt hoppebilde minner om Paris. Pass på deg!

Melinda sa...

Haha - morsomt! Bare det at jeg bare hadde to forsøk, og jeg klarte ikke å holde øynene oppe:P

Anonym sa...

wow den der hylle dagen lät helt amazing!! och hurra för att du oxå fick en krona ;D hoppas du inte blir sjukare bara, takecare<3

Anonym sa...

ååh highschool spirit!du lever i en film altså hehe.coolt rop ni hadde vannpologirl;)

Anonym sa...

HVA skjer med at du har så innihampens langt hår? og HVA skjer med at jeg venter på referat(!) fra fredagen, men ingenting har skjedd?? hallo-o!! jeg er spent som en unge!
det har forresten vært workshop i helgen, og hen som var her, Edvard, var superduper flink!! vi skal til allireland i februar og konkurrere med den dansen!! :D
huff da.. jeg våknet også opp syk i dag! men nå er det endelig ferie, så det skal gå;)
lev ditt high school liv videre i virkelig high school spirit! ;D
snakkes<3
Ebs... :)

Melinda sa...

Ebba, it is called clip on extensions:D Men de ser driitekte ut!! Er så gøy å endelig ha langt hååår!! ;D Høres digg ut med ferie, men jeg liker skole også!! haha:P