onsdag, september 17, 2008

Guess what?

I morra er det ny kamp! Og JEG skal spille!!! Ææææææ:D haha!! Blir morsomt, da:D Fredag og lørdag er det turnering... Jeg skal vel spille fredag, tenker jeg.. og natt til søndag er det sleepover hos Dianne:) Woohoo!! Da sover alle jentene på laget der som vil, og vpologuttene kommer på kvelden osv... Gleder meg! I dag på treninga, kom Dianne og bare: Melinda! Du kommer, sant? Ja, svarte jeg.. BRA!! DU mååå komme:) Var morsomt på treninga i dag... De liker å kalle meg Norway innimellom og ler masse og sier sånn: Goooo Melinda! Og driver og diskuterer: "You should see her say 'Hella' " og "do that thing where you... blablabla".. And then they laugh... with me, not of me:P Er vanskelig å forklare, men det var god stemning! og jeg følte meg mer som en del av laget, selv om dette var varsityjentene, og jeg er på jv, haha!! Men trenerne sier vi ikke får tenke på kampene til helga eller sleepover, nå er det morgendagens kamp som gjelder - det er DEN vi skal tenke på og fokusere på... so I will!!

Men nå tenker jeg det er mange der hjemme som har masse sommerfugler i magen fordi de skal reise til USA snart?? Jeg må personlig si at jeg satt i timen i dag og tenkte på at jeg faktisk skulle få se alle dere, og hjertet hoppet og jeg ble så glad!! Har fortalt masse folk om at jeg skal møte dere, de syns det er skikkelig kult:) Skulle ønske dere kunne ha møtt noen av vennene mine her også, da!! Men er greit, for nå har vi en helg der vi kan fokusere på å bare være sammen og kose oss:D Jippi!!!

Nei! nå glemte jeg nesten å fortelle dere om vikaren vår i dagXD Hu var artig, ass!! Så vi kommer til dobbeltime i kjemi ( som varer 1,5 t) og læreren vår hadde plutselig blitt syk. Så de sender inn en feit liten inder i stedet.... En dame med skikkelig indisk gebrokken engelsk... På lappen fra læreren vår sto det at vi skulle se på en film om atomer og elektroner osv, som vi hadde startet på i går... Hu setter på filmen som står i, og det er helt klart ikke en film om det.. Det var en dramafilm med fly som kræsjet og greier... Hu lar den stå på i ca. 1 minutt før hun sier: No, this can't be right... Så sier en av guttene: "No, it is the atoms crashing and melting together..." Så sier inderdama: "Come on, guys, don't take me for a ride!!" Jeg trodde jeg skulle DØ av latterXDXD Det var bare sååå morsomt! Var også morsomt da jeg gikk fra timen til skapet mitt sammen med en gutt fra den timen og snakker, da jeg møter på en jente fra volleyball-try outsa... Hun bare: "Hø? Hvordan kjenner du Hamsa?" Så sier han: "We're really close!! She's staying with me!" Og hu bare: "What? Really!!" Jeg: "Yep, I'm staying with his family..." Så gir han meg en klem og sier: "I'll see you later!" også går vi hvert til vårt.... hahahaha!! Var bare supermorsomtXD Hun var en skikkelig blond (i hodet) jente med lys babystemme... hahahahahaha... Jeg har egentlig aldri snakket med han før den timen hellerXD Blir morsomt å se han igjen på fredag... hehehe! Skjedd no morsomt med deg i det siste?

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha nå sitte eg i timen t paul å lese bloggen din! vett du ka som nettopp sjedde? paul sa slå opp på side 72 så bjunte han å lesa og ingen sjønte kor det va han leste fra, så bjunte han å snakka om at me sgo besøke ein barnehage å masse sånn...ingen sjønte någen ting! sant fant me ud at han hadde bjunt å lesa fra SK3 bogå! haha han trodde det hva samfunskunnskap:D men det va historie og filosofi!

Melissa sa...

Han der Paul, han er ganske smart han xD
Jeg har akkurat hatt gym med Roland, volleyball.. Og snart skal jeg ha prøve i Biologi. Jeg savner å kunne komme inn til deg Melinda,sånn at du kan spørre meg om spørsmål. Men i dag er det bare 4 dager. Seriøst 4 dager. Det er ikke så lenge det!:D
Gleder meg kjempe masse til å se deg!!
Det er så bra at du har det morsomt og gøy der borte og spennende å lese er det også;)

Anonym sa...

Lykke til på kampen, trutmun! YOU gooo girl!=) Han fyren hørtes kul ut.. bli bedre kjent med han da:P haha.. I dag spilte jeg kamp med hjemmelaget, men det var egentlig ikke så morsomt.. så vi snakker ikke om det! JEG SAVNER DEG! Crazy å tenke på at jeg snart møter deg i USA!<3

Anonym sa...

EEndelig hjemme fra de dype og avsidesliggende skoger i Haldenområdet uten internet!Såå glad for å høre at du har hatt noen flotte skoledager... Veldig koselig å være på absolutt9.ende. De sang skikkelig bra med på allsangene og var i strålende humør, så det var moro. Må hjem og puste litt før ferden går til Tvs og 50 års jubileum. Det blir masse folk!

Melinda sa...

"Han" går i tiende klasse, Henri;) Men ja, han er kul:) Kult, mamma... absolutt niende, det var tider, det:P Tvs er også fett!! Håper det blir bra:)