tirsdag, september 09, 2008

Melissa 17 år!!



Hipp-hipp hurra!!! Vet dere hva? Melissa har bursdag - i da'!! Ja, jeg vet jeg er god til å rime, men det er ikke grunnen til at jeg skriver to innlegg i dag... Grunnen til det er at jeg vil rette fokus på Melissa for en stund.. Det som er spesielt med Melissa, annet enn at hun har bursdag i dag, er personen hun har blitt/er/alltid har vært. For alle som kjenner henne, vet at hun er helt fantastisk, unik, vidunderlig and fragile...

Melissa er en av de, eller den jeg har hatt mest kontakt med hjemmefra her borte, for hun er så flink å skrive mailer, sende meldinger osv... Du aner ikke hvor mye det har betydd for meg! Og alt du har ordna i den eska du ga til meg! Det er helt utrolig... Det viser bare litt av hvor godt et menneske du er... Du er så omsorgsfull, omtenksom og hjelpsom! Og veldig veldig klok! Det året jeg bodde i etasje med deg så jeg deg vokse fra en sjenert, veldig søt puppe til en fargerik og vakker sommerfugl! :) Fin sammenligning? Har jeg brukt den før?

Du har en fantastisk personlighet, helt herlig er du! Sånn humor som smitter og latteren din - jeg hører den for meg nå:) Skulle ønske du var her, og det er du snart! ;D 10hi!! Tusen takk for at du vil være vennen min, Melissa! You make me a better person! Jeg savner nettene da jeg overnattet inne på rommet ditt fordi Christine skulle være oppe lenger, og jeg ville legge meg tidligere... Det endte alltid med at jeg var våken mye lenger, for vi hadde så mye å snakke om! Husker du verre eller verst-leken vår? Det er når Melissa spør: "#####" eller "*****" også må jeg velge en av de to alternativene, hvem jeg helst ville vært sammen med... Også klarer jeg ikke å velge, også sier Melissa: "Du MÅ velge!!!" Også velger jeg en av dem også sier vi: "ÆÆÆSJ!" også ler vi:) Ikke særlig pen lek, men åå så morsomt det var:)

Jeg gleder meg hver gang jeg åpner en pakke i boksen og tenker på all tid, innsats og kjærlighet du har lagt i den - det er heeelt utrolig! Og CDen og filmen.. wooow.... Jeg er sååå glad for å være din venn!

Jeg er veldig gla i deg, også, Melissa! Ikke redd for å si det, engang, du er bare kanonbra!! Så.. kos deg masse, håper de på tvs holder stort kalas sånn som i fjor.. hva er det jeg sier.. klart de gjør - Nina er jo der;) haha....

LOVE YOU, SWEETIE <3333 See you soon!! yeeey!

Artige tider i sengaXD

6 kommentarer:

Melissa sa...

Åååååååååå, så utrolig koselig!!
I skrivende stund er jeg faktisk fyllt 17. Merkelig følelse.. Vi skal ha pool party i dag, og selvfølgelig er du invitert! Mitt største bursdagsønske er faktisk at du kunne vært her, men jeg LOVER at jeg skal ta masse bilder og filme alle de rare folka som kommer. PROMISE:D Da kan vi le, og si Han eller Han!???
Jeg savner deg inderlig mye og jeg våknet ti på seks av at jeg hadde fått 3 meldinger. 3 meldinger! Takk:D
Love you a lot sugarcube, vi snakkes i kveld;);)
Hugs..<3<3<3<3<3<3<3

Anonym sa...

Koselige bilder! Grattis med gårsdagen, Melissa! Melinda, du er velsignet med mange gode venner. Flott å høre at du setter stor pris på dem. Det er en gave.

Anonym sa...

Oisan, den "anonyme" hilsenen var fra mamman til Melinda.

Melinda sa...

Ikke gårsdagen, mamma... Melissa har bursdag 10.september:)

Anonym sa...

oops! Grattis med den 10, Melissa!:o)

Melissa sa...

Takk:D