lørdag, september 13, 2008

Sabado

Jeg har hatt en fin dag i dag med 'familien'! :) Som noen kanskje har fått med seg er Kathy i Minnesota hos moren, og Liz dro på klassetur rett etter kirka. Jeg, Dale og Stephanie spiste middag før jeg og Dale dro til downtown San Jose, som er en by med 1,000,000 innbyggere ca. 15 minutter unna huset... Stephanie fikk tilbudet, men ville ikke være med... hun blir sjeldent med på sånt... Hvertfall...

Vi gikk rundt og så masse bygninger og folk og et svært campus (universitetsområde) og jeg tok MASSE bilder og syntes det var kjempgøy! Fikk noen lange blikk og et par biler som tuta, morsomt! XD Det var en nyydelig by, skikkelig Californian... Når vi kjørte dit kjørte vi gjennom noen gater som så VELDIG film-like ut... Dale sa at det var veldig typisk "Southern California".. Så er nok derfor! Det er morsomt, det er bruktbilsjapper på rad og rekke, og tusener av NAIL & HAIR-salons hvor man kan få fikset seg veeeldig billig... Nå har jeg ikke prøvd det såå mye enda, men jeg har lyst å gå inn i en sånn hvis jeg får mulighet en gang!!

Når vi kom hjem, bar det videre til en ny familie-gathering med de samme folka jeg var med for en måned siden, den helga etter jeg kom hit.. Denne gangen var det hos en annen familie, men det var samme prinsipp.. Bare at vi bestilte mat, burritoes.. mmm! Også var det sjokoladepai og bringebærpai til dessert.. dobbelmmmm!!! Så lekte jeg masse med han lille 2 år gamle gutten, mens Stephanie tok fra mattebøkene med en gang sola gikk ned... Etter hvert så jeg også på Star Wars med de 4 mennene, og joina diskusjonen etterpå.... Dette er SMARTE fyrer... Alle var ingeniører med doktorgrader, liksom.. Så jeg vet hvem jeg skal ringe når jeg får matte-problemer:D XD Noen av dem jobber med topp-hemmelige saker, da, så det er jo litt spennende!
Spesielt når noen røper litt for mye! Hahahaha... Neida, nå skal jeg prøve å legge meg litt tidlig, for jeg har en lang dag foran meg i morra...! Adios amigos!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes ut som en skikkelig Melinda-dag, med "happeings"fra morra til kveld:-))Ha en trivelig markedsdag. Der ville jeg også ha vært! Klæm

Anonym sa...

Nå fikk jeg deja vu til den "Lovlig blond" filmen.. er det ikke der de sitter på sånn nail-salong også kommer "bend and snap" eller noe! hmm, ja!

Du svarte ikke på min facebookmelding. Jeg skjønner ikke hvilket nr jeg skal ringe deg på?

Klem<3

Anonym sa...

Nå så jeg at du hadde kommentert på det forrige innlegget :P

Prøvde å ringe hjem til deg, og pratet med Stephanie! Hun snakket skikkelig amerikansk. haha! også sa hun at du var ute og gjorde "community service"...

men nå ringer jeg din mobil :D:D

Anonym sa...

Når jeg leser alt dette her, så blir jeg nesten frista til å gjøre det samme som deg! Eller, det virker veldig spennende ihvertfall. Men vet ikke om jeg tørr sånt :-) Men duu, jeg savner smilet ditt og lattern din sånn jeg. Kan du ikke lage en videoblogg?<3

Anonym sa...

heej.du levar livet där borta giirl! jag vill oxå fixa mej billigt hehe. saknar dej massor. hallå jag har skaffat blogg nu. check me out. ahha suger..men har inte haft den lenge då. pusspuss