torsdag, september 04, 2008

Donnerstag








Det mest produktive jeg har gjort i dag er å få kraftigere skille xD Jeg må si at et par timer i 105 (40) grader er ganske effektivt;D Fikk sitte på hjem med to jenter fra treninga... I kveldinga dro jeg og Liz til en drugstore, for hun skulle kjøpe snacks til en tur hun skal til Monterey Bay og spille Football tournament i helga... jeg skal ikke være med.. argh.. Jeg har begynt å skjønne dette nå, hvorfor de aldri gjør noe og hvorfor jeg føler meg så rastløs.. Det er fordi min familie, min baggasje som jeg drar med meg er at vi er veldig impulsive... Vi trenger ikke å planlegge alt 3 uker i forveien, men finner på ting som er gøy når vi har lyst til det... Som når famlien dro på Europatur.. Vi visste ikke hvor vi skulle før vi var der:D Her kan vi ikke dra til Monterey Bay en lørdag, liksom (1 time unna..) Når jeg sa jeg ville dra, så sa de: Ja, vi må finne en helg når ting har roet seg litt ned og det passer å dra... Så sier Liz: det betyr aldri... Og jeg er redd hun har rett... Jeg snakka med ei av jentene på vannpolo-laget, da.. Hun jobber på Great America (stor fornøyelses park her...) og kunne skaffe meg billett, så jeg, hun og søstera kunne dra:) Det blir gøy:D

Oi, nå snakker jeg meg bort her... Tilbake til "drugstore"-greia... For der har de litt av hvert... Men her om dagen snakka jeg med noen og sa jeg var norsk, men halvt svensk og sånn.. Så sier en: "Oh, I love swedish fish!!" Ehm.. "Well, norwegian fish is SO much better.. Norway is famous for its salmon blahblahblah...." Så begynner hun å le.. Hun mente en type godteri som heter swedish fish:D Så det kjøpte jeg, også kjøpte jeg Reese's Peanut butter cups:D Husker du, Melissa? Anyways, swedish fish smakte som røde godteri i godt og blandet-poser.. ganske kjedelig, i grunn, men nå har jeg smakt det!

Har min første store prøve i morra, i Chemistry Honors... Skal nok gå veldig greit... Vi holder på med å gjøre om fra cm til mm til meter osv XD Litt morsomt i grunn:)

Men jeg har masse andre lekser også.. Veldig mye, faktisk, så jeg må vel bare komme meg i gang... Har gjort en del, men må gjøre mer :P Fikk brev fra mamma/lånekassa i dag også... har fiksa det, skal få sendt det i morra...!!




see you soon <33

5 kommentarer:

Melissa sa...

Hehe, peanut butter cups.. my favorite!
Love you.

Melissa sa...

Du altså.. de bildene dine var litt på grensen.. Miin yndlings sjokolade.. i din munn?? jaja, kos deg:P

Anonym sa...

swedish fish (Y) ^^,

Anonym sa...

mmm... reeses. I love it<3<3<3

Anonym sa...

haha, bra du forsvarer norsk fisk. keep it up!