mandag, september 29, 2008

High School

Etter å ha gått på en Amerikansk High School i ca. 1 måned nå, føler jeg at jeg trenger å oppdatere dere litt... JA, mye er som man ser på film... De gule bussene, cheerleaderne med miniskjørt, gutta med football-uniforms osv... Men etter et par dager, så er det ikke så fryktelig spennende lenger! Man blir vant til det, som alt annet i livet, det er rett og slett ikke så sjokkerende lenger... Og selv om det 'ytre' er som i filmene, er ikke livet ditt en film... Jeg føler ikke at jeg går inn i en High School Teen Serie hver dag jeg kommer på skolen, det er ikke sånn i det hele tatt.. Det er min tilværelse, det er en stor del av livet mitt akkurat nå - det er min virkelighet. Og jeg trives i den virkeligheten, det gjør jeg... Men det er ikke noen film:P

Og jeg snakker med ekte mennesker hver dag... Sara, Dani, AJ, Paul, Stephanie S, Alex, Tina, Miranda, Savannah, Hamsa, Sierra, Anthony, Christine, Jeff, Brittney osv osv osv... dette er folk jeg snakker med pretty much EVERY day!! Dere kjenner dem ikke, og jeg har ikke fortalt om dem heller... De er ekte personer, men for dere virker de kanskje som skuespillere i min lille romantiske komedie eller hva det nå skulle være... Det er veldig rart, men det er som å leve i to verdener... Norge og USA, helt forskjellige, men allikevel så like at jeg kan være den samme Melindaen i begge to... Pretty neat, huh?

Ingen kommentarer: