mandag, september 29, 2008

Nattasang

Stikker bare innom før jeg hopper til køys.. Må bli litt flinkere med leggetider, spesielt nå, for jeg er litt småsyk.. Forkjøla og sånn.. men vil ikke gå glipp av noe skole! Hadde ikke trening i dag, fordi bassenget vårt er nede for øyeblikket, så bare Varsity hadde trening på en annen skole.. Passet utmerket med tanke på at jeg trengte litt tid hjemme og bare slappe av og gjøre lekser som jeg må få gjort siden jeg drar vekk på fredag!!

Fikk også snakket litt med noen nordmenn i kveld, og blitt enda mer språkforvirret.. MEN det var verdt det!! Det kiler i magen og jeg gleder meg SYYYYKT til jeg ser dem!!! Veldig morsomt, men alle jeg har spurt så langt: "Hva syns du om California og USA?" "DET ER VARMT!!!" sier de alle sammen:D Welcome to my world!! haha - jeg elsker det, da;) Morsomt å sammenligne temperaturer for tiden... Har vært nede i 5 grader hjemme hos dere har jeg sett, men her går det stort sett aldri under 20... men det blir nok kaldere etterhvert.. By the way, pappa, det stedet på yr.no du sendte meg var for San Francsico, Mexico.. Men klimaet i San Francisco, California, er også veldig forskjellig fra der jeg bor.. Vil du vite temperaturen hos meg, sjekk her: http://www.yr.no/sted/USA/California/Sunnyvale_Community_Center/langtidsvarsel.html
Men ser ikke så verst ut dette heller.. 27 grader i morra!! Samme i Norge, eller?? haha... go natt! *NYYYS*!! Har aldri følt meg så velsignet, har fått opp til flere "bless you's" i hver skoletime i dag!! haha:D

Ingen kommentarer: