søndag, september 07, 2008

Monterey Bay Academy

Så i dag på sabbatsskolen tilbyr mora til en i klassen til Liz (som tilfeldigvis er norsk;D) og la meg få sitte på til Monterey Bay Academy og se på football-turneringa som var der! Jeg ble veldig glad og etter kirka og litt middag kjørte vi oppover... Det var en nyyyyydelig strand osv osv.. tok masse bilder, men jeg skal tilbake i morra, får skrive mer da... er så trøtt nå.. 01.15, og jeg må opp kl. 9.00 i morra, for vi skal shoppe før vi drar opp igjen! See ya!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skjer det noe hele tida eller?:P haha.. virker sånn! GØY:D Jeg vil også se på fotball... Jeje!:)

Melinda sa...

Ja, når jeg får andre folk til å ta meg steder - da skjer det ting, skal du se!! :)

Frøken Søgaard sa...

Du elsker jo at det skjer mye rundt deg du, så passer jo midt i blinken ;)
*Tenker masse på deg* Gleder meg skikkelig masse til å møte deg igjen!!

Melinda sa...

Helt rett, Tabita, du har HELT rett;)