fredag, september 19, 2008


Uff, den bretten på bildet gjør at det ser ut som jeg har ett stort og et lite øye.. men dere skjønner tegninga, vel?



Enda en fin dag på skolen:) Han jeg fortalte om den andre dagen som sa at jeg bodde hos han, er så koselig!! Vi sendte lapper i timen - ikke mange, og det var bare fordi vi var tidlig ferdig... Og så møtte jeg han tilfeldig på vei til en annen time og så kommer han og gir meg en stor klem!! Og han er høy, men to år yngre:P Men han er skikkelig kul... Er så morsomt, for de andre jentene på vpolo laget som kjenner han, er plutselig så mye bedre venn med meg når han er i nærheten!! XD Det er liksom sånn når jeg kommer og han gir meg klem, så skal de plutselig gi meg klem og si at de er så gla i meg og greier og greier... Men men, sånn får det bare være!! Var varsity vpolo turnering i dag, og de banka livskiten ut av alle de spilte mot... de er så sinnsykt gode!! Jeg skulle komme å støtte dem, så kommer coach ut og sier: Melinda, følg etter meg! Jeg begynte å gå etter... Så kom de andre JV-spillerne og de skulle også følge etter.. Hvor skal vi? spør jeg dem.. Hente treningsdressene våre... Så jeg bare stopper og går tilbake, for jeg hadde ikke bestilt sånne... Jeg har ikke råd, så jeg bare prøvde dem og ga dem størrelsen min mens alle de andre gjorde det samme, og sa etterpå at jeg ikke kunne kjøpe dem for jeg har ikke råd...

Plutselig kommer Britney tilbake... Melinda! Coach sa du skulle komme og hente "warm-ups"-ene (Det er det de kaller de...) Jamen... Jaja, jeg får bare bli med tenker jeg... Så kommer jeg inn og ser posen med navnet mitt på.. OH NO!!! Jeg bare: "But..." Så sier trenern: "Don't worry about it... It's taken care of!" Så jeg fikk den råkule treningsdressen!! Er ikke det utrolig snilt gjort av dem!! Den kosta nesten 500 kroner, liksom, og er ordentlig nike - skikkelig fancy!

Så ringte jeg fotografen og spurte om det var greit at jeg ringte inn på mandag og sa hvilket bilde jeg vil ha i årboka... Ja, det var greit, sa han... Men jeg kunne ikke ha det med flaggene eller hatten i årboka.. Så jeg må ha et av de jeg ikke er så begeistret for... Hjelp, please! Hvilket av disse? Vet de ser like ut, men studer nøye - hvilket skal jeg velge??

10 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, så snilt gjort av dem å gi deg en fancy treningsdress :) Wihi! Men jeg syns du skal velge det nederste bildet :-) <3

Anonym sa...

jag tycker oxå du ska välja den nedersta bilden, den va bäst ;]fin fin fiin!
wooow va coolt det där med träningsdressen - du måste visa bild på den nån gång! :] OCH bild på mr du skriver lappar med ;] wooouh! ^^ funny story btw hehe!!

Anonym sa...

Så rart at de ikke sa at du ikke kunne ha bilder med flagg og lue i årboka når du tok bildene. Får du ha bilder med stor utringning da?
Helt utrolig med den treningsdressen ..Kjempesnilt! Da takka du vel som en ordentlig flink nordmann ville gjort, vel? Kan jeg få se bilde av den unge gutten?

Anonym sa...

Jeg vet! Det var skikkelig teit av dem! Jeg betalte masse ekstra for å ta flere bilder også... Den unge gutten har jeg ingen bilder av ennå.. men seriøst.. han blir nok som en stor lillebror eller en bestevenn - nothing else, everyone!!!

Melissa sa...

haha, er du sikker på det. Melinda vennen!?

Anonym sa...

Ta det nederste!

Anonym sa...

Så utrolig kut med han gutten!:D Jeg vil og se bilde..! Også så utrolig snill med den nike-dressen, det er fordi du er GOD! Jeg syns en av de to nederste<3:) Nå er det ikke lenge til jeg ser deeeg! HURRA!

Anonym sa...

Hei Melinda!
Det nederste var fint :D

Anonym sa...

Jeg stemmer forresten på det nederste bildet.

Anonym sa...

jag tycker du ska ta kort nr3 eller 4. men du blev jätte fin på alla. skit fina kort måste jag säga. Du måste ta kort i din träningsdress oxå då:):) puss på dej.