onsdag, oktober 01, 2008

ATCHO!!!

Okay, så første timen har jeg chemistry, right... Jeg kommer inn i god tid, setter meg ned på pulten og nipugger litt til prøven jeg skal ta før alle de andre, og som jeg er ikke har pugga i det hele tatt til, fordi jeg tror den kommer til å bli så lett... Litt etter kommer Brittney, Sierra og Hamza inn... Hamza smiler og setter seg ned... Litt senere lener han seg over til pulten min og hvisker i øret mitt: "I love you!"Litt senere spør han meg: "So when are we going to hang out?" When I'm not sick anymore, svarte jeg:P Litt senere driver han og lager kyssemunn til meg... hahaha.. han går i 10.klasse, liksom:P Prøven hadde visst Mrs. P glemt hjemme, og hun var 'SO sorry!' Haha - no problem, svarte jeg:P I fysikk snakket vi om kinematics fortsatt... Speed, velocity, acceleration etc... Vi har veldig flink lærer, så jeg skjønner det meste - og det er ikke altfor kjedelig!

I lunsjen var det buddy-match-møte! Det er da vi skulle møte våre 'buddies' med intellektuelle handicap. Min buddy var ikke der i dag, men jeg snakket med mange andre herlige folk og mange av vennene mine... Blei også kjent med et par nye (uten handikap) som lurte på masse om Norge... Alltid like morsomt å fortelle om hvor godt jeg trives her!

Rett før siste time møter jeg på AJ... We're like: "Hi SDA!" haha! Ganske artig, i følge han (og jeg tror han er rett) er vi to de eneste Syvendedags Adventister på hele skolen, og begge spiller vannpolo! Han går i en kirke som heter San Jose Efesus, og når jeg spurte vertsfamilien min om de visste hvor det var så fortalte de at det er en "African American" kirke... Er ikke dette bare perfekt???!!! Han spurte om jeg skulle på en sånn konferanse i Fresno i helga... Så klart skal jeg ikke det, jeg skal jo til LA, men så artig at han spurte!

Og jeg har såååå lyst å bli med han i kirka!! I følge Dale er det sånn som tar "litt" lenger tid enn vanlig, og man burde regne med en hel dag hvis man drar dit.. superfestlig! Og til slutt til deg, mamma... Jeg er på trening stort sett hver dag etter skoletid, med mindre vi har kamp;) Selv om jeg er syk, så må jeg sitte på land og følge med;) så jeg hadde ikke mobilen ved meg!!

over og ut
kaffegrut

6 kommentarer:

Anonym sa...

Helt i orden mht no mobile. Tenkte bare jeg skulle prøve å rine når jeg likevel var våken så seint. Vet du om du må betale for sms vi sender til din mobil i USA?... En tur i african-american church kan du bare glede deg til:-) Det blir toppers! Hvor langt er det å kjøre dit? Fortell mer om "buddies med intellektuelle handikapp"... Er det psykisk utviklingshemmede som er integrert i klassene, eller hvordan er det? Nå må du få lest ordentlig til du skal få prøven da..Veldig så masse flørting det er der. Jeg skulle jo få se bilde av Hamza og flere av de klassekameratene du nevner. Bare spør om å få ta bilde sånn at vi på bloggen får se dem. Det må være nærbilde;-) Tror du trenger et C-vitaminsjokk også, jenta mi. Ta dobbel dose marine omega når du får dem i to-tre dager.

Gert sa...

Du må ta en titt på din vanlige e-post (hotmail)

Anonym sa...

Jeg savner deg.,!

Anonym sa...

Vi venter og venter og venter...og venter, på en ny blogg ;-)

Anonym sa...

JA DET GJØR VI!

Anonym sa...

jeg også!!!lever du?