onsdag, oktober 22, 2008

Hallå i stugan


OK, akkurat nå kjenner jeg meg ikke igjen å rommet mitt.. Har rydda alt opp fra gulvet, og støvsuget... Ser helt merkelig ut.. Men jeg vedder på at jeg har rota det til i morgen allerede! Ikke fordi jeg vil det, men fordi det ligger til min natur - rett og slett!

I dag har jeg ikke gjort så mye out of the ordinary... Jeg hadde block day i dag, så jeg hadde dobbelt-time i Kjemi, så fysikk og så Tech literacy (data-kunnskap)... Gikk veldig greit alt sammen.. I lunsjen var jeg med buddien min, Cory. Jeg hadde lagd meg en deilig salat, så satt jeg og snakket med han om det ene og det andre. Han er ikke veldig pratsom, men veldig høflig og hyggelig og svarer alltid når jeg spør han om noe. Han viste meg noen tegninger han hadde laget, og så viste jeg han hvor Norge var på en globus, og hvor langt det var fra California! Det synes han var veldig kult!:)


Etter skolen gjorde tok jeg en del av en fysikkprøve om igjen. Han hadde gjort om spørsmålene, gjort de vanskeligere siden sist, og jeg klarte alle unntatt en og en halv på det ene området, men fikk allikevel "forstått" på det objektet - og nå har jeg 100% riktig! Alt dette uten å øve noen ting... Ok, dere på tvs som tar realfag - høres det ikke fantastisk ut å ha fysikkprøver uten å være redd, uten å øve, og få full pott? :D Rett og slett fordi læreren er fantastisk flink, og forklarer alt så bra at vi ikke trenger å lære oss det på egenhånd. (dette gjelder ikke alle, så klart... Ikke alle skjønner det med en gang...) Han er opptatt av at vi skal lære oss konseptet, ikke å huske små, kuriositeter og detaljer:D Supert! Så var det trening... Gikk som vanlig.. Begynner å bli få treninger igjen nå, da... rart!
(Husk å klikke på bilder for å se de større;) )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå kan du ta bilde fra rommet! Å nei, det ligger ikke i din natur!! Her er det er snakk om uvaner og de kan endres! Nyt gleden over å ha det rent og ryddig, så blir det lettere å holde det sånn:0)Flotte bilder! Hvem er den jenta? Godt å høre at fysikk er gøy og til å forstå!
I dag skal jeg se Marlén opptre med dansen hun har lagd selv. Hun har leid studio til Kjersti til å øve den inn... Hva syntes du om forslaget mitt da? Ha en deilig dag! Klæm

Anonym sa...

hallåå i stugan ^^ ååh jag gillar alla bilderna, they'r sooo sunny, man blir typ varm hehe! takecare<3