tirsdag, oktober 21, 2008

Senior day

I dag har jeg lyst å skrive blogg!! :) Mens jeg sto i dusjen tenkte jeg faktisk på hva jeg skulle skrive.. haha.. det er noe jeg gjør ofte! Nå sitter jeg i et håndkle og er ganske sliten... Panoramic picture, sånne Senior pictures som henger i gangene var litt av et styr! 500 mennesker på ett bilde! Fikk ikke stått med så mange av dem jeg vanligvis henger med, for de var fremst med sine "letterman"-jackets! Som jeg ikke har... de koster en formue:P Men jeg var i alle fall med!:) Jeg fikk ikke bruke det norske flagget jeg hadde med, da.. det var litt dumt, men det skulle ikke være noen flagg, hodeplagg eller finger-bevegelser! Hvis noen gjorde det, måtte de betale for photoshoppingen som ble nødvendig... haha! Etter skolen var det tid for vår SISTE HOMEGAME!! Jeg har nå spilt den siste vannpolokampen EVER i vårt basseng! Det er sååå rart å tenke på... Tenk på de som har spilt der i 4 år, da! Kampen var mot Fremont, de eneste vi har tapt mot - og spenningen var stooor! Vertsforeldrene mine kom og så på meg for første gang, og rett før kampen var det en hyllest til seniorsene... Vi fikk blomster og så kastet de oss på JV ut i vannet igjen. Varsity (de fleste seniorene er der) hadde spilt kamp rett før. Denne kampen gikk sååå mye bedre! Vi var i vårt ess igjen, og vant 10-6, eller noe sånt... Men det var en ganske hard kamp, de sparket og reiv fælt. Coach Justina sa at jeg kom til å score et mål, så selv om jeg ikke var helt åpen, meiet jeg den inn bakerst i målet... Føltes muy bien:D!

Vannpolo er ikke ferdig ennå, vi har to kamper igjen, så det er trening hver dag fortsatt, men ingen homegames. Og gjett hva? På mandag starter 'soccer' try outs! Det blir spennende... Jeg får nok ikke sjansen til å score så mange mål der, for jeg kommer nok til å spille forsvar, men det blir spennende å se om jeg kommer med på laget. Jeg har jo spilt masse bare for morsomt, men sånn trening med kjegler og sånne greier er jeg ikke noen mester på!! Så det blir spennende å se hva jeg kan få til! Denne fredagen er det også noe som heter Quarter Grades... Da sendes det ut en slags karakterbok, så det er ganske viktig. De er ikke gjeldende, og kan forandres etterhvert, visstnok, men de blir sendt ut så de er ganske viktige, og mange er bekymra for dem og må jobbe hardt. Det jeg prøver på er å få opp US History karakteren min fra A til A+. Jeg har fått 0 på en quiz, fordi jeg var i Loma Linda... Så hvis jeg får tatt den, så skal det nok gå, tror jeg!

Ellers trenger jeg fortsatt Halloween-kostyme-tips! Jeg vil ha noe kreativt, orginalt og tøft! Tenk litt på det, I need heeeelp! Gjerne noe som jeg kan framheve fordi jeg har blondt hår... Tenkte på Marilyn Monroe i hvit kjole og sånn... Kan funke, men er ikke så veldig originalt, er det vel... Fikk en event-invitation i innboksen på facebook i stad! Party at Kelly's house on Saturday!! Håper jeg får til å dra dit! Det blir nok fett! Kelly er our class President. Man kan vel sammenligne det litt med russepresident/elevrådsrepresentant/ansvarlig for veldig mye som har med class of '09 å gjøre... Hun er også bestevenninna til Ariela, som spiller vannpolo på Varsity og Ari er også i matteklassen min. Hun har kjørt meg hjem et par ganger, bor ikke så langt unna. Håper jeg finner noe kult å ha på meg... hm...? Jaja, får vel spise litt og gjøre lekser... Nå er klokka 20.03, kom hjem i 7.15-tida, dusja og har sittet på dataen... Lange dager på skolen, det skal være sikkert! Men det er late start i morgen, noe som gjør livet bedre å leve!

En ting til - Kathy har begynt å si at jeg må lage mat til dem en dag... De er veggiser, og barna er fryktelig kresne... Jeg trenger gode oppskrifter for veggismat som jeg kan klare å finne ingredienser til i en amerikansk matbutikk. Gode retter, oppskrifter m.m. ønskes! Spesielt til Marion, hvis du leser dette - jeg hadde blitt veldig glad for noen gode tips:)

Og mamma - kan du gi meg navn og tittel til den boka du snakka om? Han som skrev: Med livet i sine hender? I NEED IT :) takk

over og ut
kaffegrut
snut

5 kommentarer:

Melissa sa...

Det var skikkelig bra at dere vant kampen!

Anonym sa...

Wow, så bra med skikkelig kamp og gode resultater på vannpolo! Fint at vertsfam kom og så kampen også da...Boka heter forresten"Take the Risk," av Ben Carson. Jeg har sagt at Marion må lese bloggen din i dag, men ellers foreslår jeg "kosekaker" eller "kalkunboller" med oppblåste poteter, saus og en god salat. Tok ikke du med oppskrifter hjemmefra på det? Hvis ikke kan jeg sende det til deg på mail...Nå foreslår altså jeg DOLLY PARTON til Halloween!!Stopp ut brøstan, stram inn midjen, høyhelte sko, krøll i håret, knallrød leppestift, lange røde klør/negler, knallrøde brede lepper(du behøver da ikke botox i leppene siden du fikk det i vuggegave:0). Så kan du synge den jeg sang i "teltet" til tv2, "Islands in the stream" eller var det "I will always love you"??

Anonym sa...

enig med linda! dolly parton er bare perfekt!! ;D stå på, melinda! du ruler gata!! og gratulerer så mye med super gjennomført kamp! håper du får til den festen! det blir sikkert digg.. (H) hehe(:
love u! Ebz.. :D

Anonym sa...

oj varför slutar vattenpolon så fort? är sesongen redan slut? Hoppas du får det kul hos hon presidenten:P och den där marilyn ideen låter bra;)

Anonym sa...

DOlly parton var dritbra forslag.. men jeg syns du skal synge: 9 to 5!;P haha.. Superbra at dere vinner alt i waterpoloen, virker sånn i hvertfall!! KJipt at det snart er ferdig, men tenk hvor mange andre ting du kan prøve, som soccer. SOm er den beste og morsomste sporten ever!!:) Du kommer til å bli dritbra forsvar! Lykke til videre.. dra på festen til "the president"!! Det blir sikkert gøy! JEg sitter i historie og filosofitimen og drømmer tilbake om tiden i USA! Love u