fredag, oktober 10, 2008

To ord før jeg legger meg...

I dag:

To prøver som gikk I DASS!!! Dritenkle kryss-av spørsmål, men jeg hadde ikke øvd noooe, så gikk ikke akkurat good:P
4 vannpolo kamper. Varsityjenter vant - Junior varsity jenter vant - junior varsity gutter vant og varsity gutter vant... yes, you are right... Wilcox rule!!

Etter JV gutta hadde spilt, hilste jeg på mora og søstera til AJ, min felles SDA her på Wilcox! Hun var en typisk, svart og stor mor... Hun sa at de måtte jo komme i min kirke en gang.. En gang det var mat!! Dere har vel mat??? hahahahahaXD

Så var det floatbuilding... Alle var samlet i skolegården og bygde store 'flåter' akkurat som man ser på tv... I morgen skal vi gå i parade rundt og vise de frem... Jeg tok masse bilder, så jeg håper å få lagt de ut om ikke så alt for lenge... Floatbuilding night varte til 00.00, så vi starter ikke før 08.45 i morra, men nå er den 00.28, og jeg burde egentlig bare hoppe i køya... Det var forresten veldig gøy å bygge den flåta sammen med de andre seniorene, vi hadde liksom noe vi samlet oss om... Blei mange klemmer, bilder, sterkere bånd, blei kjent med noen nye osv... Bra kveld!!

Dagens sitat (Tina): "I'm gonna miss you sooo much when you go back to Norway!" Var ikke det koselig? Da blei Melinda glad... Selv om hun avfeide det med en ultradum kommentar om at hun kom til å savne alle de andre også, for dette er siste året på high school... dumme meg... jaja, kanskje jeg takler sånn bedre neste gang?

3 kommentarer:

mamman sa...

Men, nå er det fredag. Håper du får slappa av litt nå... Her hos oss er "skal vi danse"i gang. De som danser i kveld er: Tore André Flo, Tor Endresen, Lene Aleksandra, Mikkel Gaup og Siri Kalvig. Ole Børud synger med orkesteret. Hanne Krogh gikk ut sist fredag. Hun skal forresten synge med gospelkoret "Celebration"i Mjøndalen Samfunnshus neste søndag. Det er Sven Jøran Michelsen som er dirigent der nå. Du husker vel han vi spilte inn et par sanger hos:-)Tror jeg skal dra og høre dem også. Vi skal i konserthuset dagen før. 21 års bryllupsdag feires med konsert og middag. Dette ble jo et innlegg som sikkert skulle vært på inbox´n, men pytt pytt..God helg Melinda, og alle andre som leser.

Melinda sa...

Du får nesten vurdere å lage egen blogg, mamma:P God helg til deg også!! Hvis du ville ringe, får det nok bli på søndag ;)

Anonym sa...

Da ringes vi på søndag. I dag kommer Adrakadabra til Rosendal. Hva står på programmet ditt? Det får jeg kanskje lese i morra tidlig.. Happy Sabbath!