tirsdag, oktober 14, 2008

heisann sveisann!

Oi, nå glemte jeg nesten å skrive litt til dere - det var ikke bra! Men vet hva som ER bra? Å være utvekslingsstudent i Sunnyvale:D Jeg føler jeg har kommet i en veldig bra rytme denne uka. Jeg har fått bra mengde søvn, gjort leksene, hjulpet masse til i huset, vunnet alle kampene, blitt bedre kjent med folk på laget osv... Ok, ja, jeg vet det er tirsdag - men det er vel en slags trend de siste par ukene, da... Først og fremst dette med at jeg har trent så mye og fått bedre kondis hjelper sååå på humøret. Og søvnen også - jeg føler meg uthvilt og får mye mer ut av dagene. Er opplagt og klar for å møte utfordringer:D huff og huff! The whole situation with my family er ikke noe stort problem for tiden... Jeg har så mye på gang, at når jeg er hjemme spiser jeg stort sett eller gjør lekser. Det er ikke vanskelige lekser, men det er en del å bare få gjort.

Jeg er en opptatt kvinne, som Marlen ville sagt. Det eneste jeg ikke har så mye tid til, er å rydde rommet, haha! Men ellers skjer det noe hele tiden. Og så lenge jeg er frisk, er det perfekt - the way I like it! Har tenkt litt på dette med blogginga... Og når jeg skriver om folk jeg har snakket om før, så er det mange av dere som så klart ikke har lest ALLE bloggene, det forventer jeg ikke heller... Eller at dere ikke husker hvem det er... Så kanskje jeg skal begynne å 'linke' tilbake til tidligere innlegg der jeg har snakket om de personene... Hamza spurte meg igjen i dag: "So when are we going to hang out?" Whenever! Sa jeg... Så spurte han Sierra om hun ville 'hang out' med meg og han denne helga, så nå skal vi visst tydeligvis det:P hehe! Om jeg har tid, så klart!

Prøvene i Kjemi og Fysikk gikk veldig bra, føltes det som. Jeg fikk ikke med meg to av gjennomgangene i og med at jeg reiste til Loma Linda, men jeg tror det gikk greit allikevel. Jeg har funnet ut at jeg IKKE er så stor fan av prøver. I US History hadde jeg en A+, og så fikk jeg C på prøven vi hadde XD haha!! Men jeg har fortsatt A+, fordi jeg har 100% riktig på alt det andre jeg har gjort... Sånne oppgaver og notater og alt sånt. Tenk det, at selv om jeg får en 4 på en prøve ligger jeg på en 6'er i boka! Det ville ALDRI skjedd i Norge, for å si det sånn:P 10hi!

Vi spilte mot Harker igjen i dag, som var det første laget jeg spilte mot. Denne gangen slo vi dem 20-1 på deres bane. Harker er en privatskole, men ikke som våre privatskoler.. Oh no! Dette er sånn rikmannsskole, som koster mellom 100.000-200.000NOK å gå på i året... Nyyydelig basseng, campus osv... Alt er liksom perfekt, og de har masse elever.. Men vi baaaanka dem i vannpolo:) Det var nesten slåsskamp i vannet, de prøvde alt for å få noen poeng, men var rett og slett ikke gode nok.. Jeg scorte også, forresten. Jeg var langt unna mål, men banka den hardt inn i øverste kryss. Gøy! Men nå skal jeg gå til sengs og få 8-9 timers søvn:) Deilig!! Natta <33

å, ja, forresten - for dere som lurte på hvordan Hamzah ser ut, så er det bildet av han... fant det på myspace-sida hans:P

9 kommentarer:

Anonym sa...

Glemme å skrive, nei det går ikke! det er min morgenlektyre:-) Så bra at du i en alder av snart 17 år kan få kjenne hvordan det føles å få nok søvn i løpet av ei natt, ha ha...Du må prøve å rydde rommet til helgene ihvertfall!...Såå moro at dere har blitt så gode på vannpolo, du inkludert! Det aller beste er jo at du synes det er så gøy å være med på. Ha en ny trivelig dag.Klæm

Anonym sa...

hurra va bra lag ni är:) du gjorde MÅL!!! jag är stolt:) fortsätt så ..du är bäst. hoppas du får det kul med han killen och tjejen:) puss

Anonym sa...

Bra du føler deg så bra og at ting går bra med deg:D Og grattis med seier etter seier! Han var søt han gutten da, blir sikkert kjempekoselig. Jeg har historie og filosofi nå med Paul.. holder på å sovne!:) I love you.. love to you

Melissa sa...

Høres veldig bra ut:D
Christine følte også for å kome med en kommentar:
"IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"
det var hennes bidrag. Tilbake til det viktige:
Vi har norsk og jeg må følge med. NAAAT.

Okei, jeg vil at du skal blogge så ofte som mulig, fordi jeg tenker på deg og hvordan du har det så ofte som mulig, derfor trenger vi update! xD
Skjønner?

Christines nye kommentar: I Løv U i Løv u, smask smask, mhmmmmhmm.

Et lite sidesprang der, beklager. Nå får vi snart gult kort av Sigrun.... IKKE BRA!
I'm gonna stop writing now.
Kos dæ!
Klemmer

Anonym sa...

Hej Melinda,

Ser ut som att du har det bra i Staterna.

Sköt om Dig!

Anonym sa...

Det er da ingen som har tid til å rydde rommet :)

flink pike som sover og trener og har det bra! det er godt å høre :)

LIEBE DICH<3

Anonym sa...

Marlen har så rett!! eg har alltid synes at hu va smarte!

Bloggen din e min oppmuntring for dagen! skriv så ofte du får tid!!

såå glad for å hørra at du har det bra! du e den smartaste i klassen d isje gløm det<3

Melinda sa...

Og MIN oppmuntring er å lese kommentarene deres!! Da føles det som om dere er med på turen:D And THAT'S a good thing:) Også veldig koselig å få hilsen från Sverige!!! Velkommen til deg også;D

Anonym sa...

har lest. Matiss