onsdag, oktober 29, 2008

Nå har jeg begynt å finne mer ut om driver's education... Først må jeg ta et kurs enten i klasserom eller online... blir nok online.. og 6 kjøretimer med instruktør, så må jeg ta teoriprøve... Hvis jeg består den, har jeg learning drivers license i 6 måneder før jeg kan ta oppkjøring og få lappen:) Og dette skal koste meg rundt 2-300 dollar kanskje... Blir spennende! Må bare få startet så fort som mulig nå:)

Ellers hadde vi en HARD trening i dag... I morra er vår siste kamp, også har vi 'gøy trening' på fredag.. (Siden det er JVs siste trening og Halloween:) Jeg gleder meg til å slippe alt som har med klorvann og gjøre:P haha! Jeg må gjøre endel lekser nå.. Men jeg vil gjerne oppfordre dere jeg har hatt lite personlig kontakt med til å sende meg meldinger enten på e-mail: melindabroome@hotmail.com eller en melding på facebook eller noe sånt! Jeg savner dere masse, så hvis dere har litt ekstra tid en dag, så fortell gjerne litt om hva som foregår i livene deres for tiden:) Bare fordi jeg er så glad i dere og bryr meg om dere;) hehe

over og ut
you know what

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får gjøre hva du kan for å ta lappen i usa selv om det likevel kan hende at du må kjøre opp her hjemme også. Ha en deilig dag! Suss og klæm..

Anonym sa...

oooh du tar lappen i usa:P brabra. det går framåt för mej med lappen också. men det kommer säkert ta en stund innan jag får det:( hehe..puss

Anonym sa...

pst.. du skrev mail til meg, jeg svarte.. du skrev aldri tilbake?? Skal skrive en mail snart:)<3

Caroline sa...

Interessant ^^ Ser ogsaa paa aa ta lappen her! Maa spoerre - kor bor du hen? Eg e i Lincoln uttafoer Sacramento.. :)