søndag, oktober 19, 2008

Weekend in FRESNO!


Her er t-skjorta jeg snakket om som alle på skolen har lyst på! Og se hvordan hun stavet navnet mitt!! :o

Lørdag etter middagen etter kirka dro jeg med Iselin (norsk dame) til Fresno, der vertssøstera mi, Liz, og de andre football-spillerne fra skolen hennes var. Det var også mange andre adventistskoler der på turnering. De jeg kommer på nå: Monterey Bay Academy, Fresno Academy, Central Valley Christian Academy, Bakersfield Adventist Academy (de var fiiine!!) Newbury Academy, Mendosa et til jeg ikke husker nå... Det var veldig mye gøy!!! (Very much fun haha) Jeg har snakket masse norsk denne helga, først 3 timers biltur fram og tilbake (selv om jeg sov deler av turen), også lærte jeg Jenny og snakke litt norsk:) Jenny er junior på skolen til Liz... Har møtt henne i kirka og på sabbastsskole fra tid til annen! Jeg lærte henne å si masse rart, men det hun husket lettest var: Du er stygg! hahaha... Snakket også med endel folk fra andre skoler - men det var ingen aktiviteter sammen, utenat fotballen. Når de spiste, var de i leirer med skolene sine, så skulle man bli kjent med noen, måtte man fikse det selv:P Det var rundt 20 grader på kvelden i går, selv om det var bekmørkt! Det er enda varmere der nede enn der jeg bor. Søndag var det solsteik, også veldig deilig:)!
På veien hjem i dag stoppet vi og spiste pizza hele gjengen, og jeg og Jenny skaffet oss carebear-tattoos:) Her er min! Plasserte den et sted det vil synes når jeg har på meg badedrakta:D haha"!
Var altså en veldig koselig helg, spesielt fordi det er så mange koselige folk her! Treneren til Bakersfield var såå hyggelig. Han bare: - You already graduated, right? Når jeg gikk forbi han. Jeg hadde nettopp snakket med noen av spillerne på laget deres. - No, I'm a senior, but I don't go to Mountain View. I'm actually an exchange student from Norway, so the family I live with have kids that go to Mountain View (MVA)... Så sa han: Oh, I'm sure Mr. Hicks could figure out a way that you could play for them! (Mr.Hicks er trenern til MVA) Jeg: Maybe, but we don't really have football in Norway, so I don't even know how to play! Han: Oh, it's just like rugby! You'd do fine! Jeg: Haha, if it was volleyball, maybe, but this - I don't think so:D But it is fun to watch!

Så, når jeg møtte han senere, klappet han meg på ryggen og sa han håpet å se meg spille volleyball neste gang! haha:) Jeg skal prøve å få lagt ut noen bilder på facebook snart, men jeg har alltid problemer med det. Har tatt mange bilder, da, fra homecoming og sånt, men når det tar så lang tid så gir jeg opp til slutt... Men ha tålmod, folkens;) Oioioi!! Nå holdt jeg på å glemme noe av det morsomste i helga! Gjett hvordan jeg våknet i dag, dere? Jeg sov i telt sammen med Liz og noen andre jenter, sant... Også stakk litt av soveposen min utenfor teltdøra... Så noen av gutta tar tak i enden av soveposen og drar meg ut av teltet. Jeg ligger intullet i soveposen, så de visste ikke og så ikke at det var meg. Så snur jeg meg rundt og sier: "Excuse me?" og du skulle sett hvor de lo og hvor flaue de ble! De trodde jo det var noen av de de kjente fra skolen sin, også var det meg! Hahahaha XD Det var morsomt det:D


Ha en flott uke!! Stor klem fra Melinda!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for en oppdatering av hvordan du ser ut, nå også med "tatoo"! Kanskje du kunne putte dyna over senga før du tar bilde. Tar ikke lang tid skjønner du:-)
Flott at du trivdes på leir i Fresno. Er fotballen rund?
Så er det klart for ei ny uke. Snakkes. God uke, med klæm

Anonym sa...

åååh coolaste tshirten EVER!

Anonym sa...

for en snasen t-shirt! you are hot!

Anonym sa...

nice tatoo! i miss u broom<3

Anonym sa...

Dritkul tshorte!:) Også hørtes helga dritmorsom ut.. Stakkars gutter. Var det unggutter eller eldre? Funnyy!!
Haha, hadde vært morsomt om du spilte rugby daa:P hihi..
Jeje.. miss u. gla i deg!

Melinda sa...

Mamma- jeg gidder rett og slett ikke å fikse senga, så det så:P Fotballen er avlang og spiss.. Gå på google, søk Football og trykk på bilder... Så får du se:)

Patz og marlen - right!! Den er dritkul!:) youhoou:)
nina- i miss u too!

Henri - Guttene som spilte var sånn ca. på vår alder:) Trenerne et par år eldre eller gamle;) miss u too, and I love you:) And all of you others too!