tirsdag, oktober 28, 2008

kjemiiiii

Etter skolen tok vi bilder med vannpololaget i våre sexye zebrafargede badedrakter! De vil komme i årboka, og den har jeg allerede bestilt for 80!!! dollar... skrekk og gru... Så jeg kjøpte ikke noen av bildene i tillegg... Nå sitter jeg her med kjemi lekser... og det tar sin tid, ikke fordi det er så skrekkelig vanskelig, men jeg blir så lett distrahert av alt mulig annet... Ikke bra! Men jeg har nå fått gjort en del! Ellers vil jeg bare anbefale denne heeeerlige filmen laget av Hogne og Axel: http://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=1055730267051&ref=nf

Ellers hadde jeg det litt morsomt i Calculus timen... Tina bestemte seg for å lage et kart over skolegården i lunsjen... Akkurat som i Mean Girls, hvis dere har sett den... Here are the nerds, here are the asians, here are the black ghetto-people, here are the waterpolo people, here are the sexually active thespians etc... og det er SOOO true!!! Hun var ikke helt sikker på hvor hun skulle plassere meg, da, for hun syntes jeg var litt overalt! Noe som også er sant, for jeg vil ikke bli satt i noen bås, og dessuten så kommer det an på hvem som er der i lunsjen de forskjellige dagene... For noen ganger går de jeg er mest med tidligere hjem, og da må jeg finne meg noen andre:P Og jeg sitter gjerne med vannpolo-folk, men hvis alle jentene har dratt hjem så føler jeg ikke at jeg kjenner gutta godt nok til å sette meg med dem... Da tror jeg at jeg ville blitt baksnakket etterpå, for ALLE følger med på ALLE i lunsjen... Og etter lunsjen er det sladdertime... Did you see her or him and what she was wearing/doing? etc... Og derfor har jeg problemer med å stole på folk! Vanessa er ikke sånn, da ;) Og ikke alle andre heller, men jeg holder fortsatt på å finne ut hvem jeg kan stole på og hvem jeg ikke kan stole på... viktige avgjørelser, vil ikke bli brent! Men vil heller ikke bli kynisk;) Fin linje det der! Trenger fortsatt flere halloween- forslag, bra forslag men trenger noe som bare sier JA i en bjelle i hodet - det er PERFEKT!!! bare spytt ut masse forslag, brainstorming liksom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, har jeg ikke skrevet noe her! Det kom i alle fall altfor masse snø i går! Det ble rene julestemninga, spesielt når pappa slo på lysene i hagen... Så du reklameshowet til Barak Obama?

Anonym sa...

Høres så amerikansk ut!! Teit at det skal være sånn, synes jeg! Bra du henger litt med alle, det er jenta si det!:) Sånn det skal være.. og sladdertid? Dont like it.. men det er vel sånn det er. Fortsett å henge med Vanessa, hun virker super!:)