torsdag, oktober 16, 2008

Blogtime!

Yessda, jeg lovte dere blogg - og her kommer det:)

But what do I write about...? Hm... Jo, jeg kan jo fortelle at vi på laget har kjøpt skikkelig kule t-skjorter som alle på skolen har lyst på. De er gule og det står girls water polo nedover og wilcox high school nederst. På ryggen står det nummeret vårt og etternavn, fornavn, kallenavn eller hva vi vil ha... Jeg hadde bedt om å få "Broome" og nummeret... Vet dere hva jeg fikk? Broom - 09
Å, jada, jeg er herved en SOPELIME/KOST! huffameienXD Passer bra nå som det snart er Halloween, da:P Fant forresten ut at folk pleier å kle seg ut på skolen til Halloween... Aner ikke hva jeg skal kle meg ut som! Tina (amerikansk venninne) sa hun skulle kle seg ut som hu jenta i Judo, og leke gravid og greier, hørtes ganske artig ut. Mr. Muralt, mattelærern skulle visst være Dr.House, for alle sier at han ligner på han - og det er såååå sant!! Han har HELT lik stemme og den litt ubarberte looken. Bare han er mye koseligere og yngre. Så han skulle ta med seg en stokk og vips så hadde han kledd seg ut:P
Har dere noen forslag til hva jeg kan kle meg ut som på Halloween? Noe billig, men orginalt?

Jeg skada meg litt i går... Jeg gjorde en øvelse der jeg skal opp av vannet, vifte litt med ballen (true) og så skyte mot mål. Miranda skulle prøve å blokke skuddet mitt, men slo mot ballen, sånn at tommelen min blei dratt bakover. Gjorde drivondt. Heldigvis er den ikke brukket, men det gjør vondt og skrive med blyant og spille vannpolo. Jeg brukte tape på den i dag når vi dreiv med skuddtrening, og det hjalp veldig, men er litt kjipt - nå som jeg var så godt i gang, liksom:) But it'll be okay;)

I det siste har det vært skikkelig varmt. Ikke for å gni det inn eller noe, men i dag hadde vi faktisk 30 grader! Og det har vært lignende temperaturer hele uka... Men om morgenene er det fortsatt veldig kaldt.. Er litt frustrerende:P Også har jeg blitt altfor bortskjemt med været. Det er liksom ikke noen big deal at det er sol og varmt every single day. Det er bare sånn det er... Men relax, jeg er veeeldig glad for at jeg slipper jakke enn så lenge. Det er veldig unormalt at det er såå varmt så sent på året sier de... I dag dro jeg og Liz en kjapp tur til Target, og vi trengte ikke mer en shorts og t-skjorte kl. 8 om kvelden, liksom det var over 20 grader ennå ute, selv om det var mørkt... Deilig! Nå har jeg sittet og gjort masse matte jeg ikke skjønner bæret av, også skal jeg se litt Grey's Anatomy, hadde jeg tenkt:)

Jeg har A i alle fagene, unntatt matte... Der er det C+... Fordi det er HARD stuff... I mange av de andre fagene hadde jeg A+, men etter prøver med veldig lave scores, så ligger jeg på A, noe som er greit for meg:P Jeg har aldri vært noen fan av prøver, så det er nok derfor jeg gjør det så dårlig på dem:P jaja...
Vi trente veldig hardt i dag, så jeg tror nok jeg blir støl i morgen. Interessant, eller hva? Kjøpte meg også en neglelakk i dag, trodde den var rosa, men den ser mer oransje ut nå som jeg har tatt den på... Veldig kul... jaja, over og ut

kaffegruuuut!

9 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen! Eller kanskje jeg skal si god natt? Den første tanken som slo meg da jeg leste bloggen din i dag, var at været sikkert er til ære for deg!
Hihihi.
Ønsker deg en god helg. Vi skal på konsert i morgen, "Minns du sången" i Oslo konserthus. Gleder meg masse til det.
I dag er første dagen med minusgrader her, men har flere morgener måttet skrape bilen. Må nok se til å få skiftet over til vinterdekk ganske kjapt. Snøen kan jo komme når som helst nå.
Klem fra Irene

Anonym sa...

Stakkar tommelen! Den som brukes til alt! Får håpe det går fort å bli bra igjen. Jeg har et forslag til hvem du kan være, OPRAH! Du kan jo både hennes faste replikker og tonefall:0) Får vi et bilde av "Dr. House" med stokken?...Bra at du holder koken med "tough maths". I morra er det menighetslunsj, restaurantbesøk og konsert på programmet...og foreldrene dine feirer 21 års bryllupsdag:-) Jeg er forresten også støl. Hadde syklubben her på tirsdag og har faktisk flirt meg støl. Derfor må jeg til kurderne med bilen.
Ha en knakanes fin dag, jenta mi.

Anonym sa...

Hei vennen!!:D Tshorta hørtes kul ut.. syns waterpolo er så stilig!:P Men kjipt med tommelen din, men tro meg.. du kan aldri drive med sport uten å bli skada OFTE! Men føler med deg!

Halloween ja.. det er jo en big happening, hm.. tenke tenke! Kommer ikke på noe kult, men operah.. hah!:P Det hadde vært stilig, kan man liksom kle seg ut som hva som helst?

Du er så heldig med været, her er det pisskaldt nå. Var liksom 3 grader i går når jeg spilte kamp!:/ jaja.. jeg er egentlig litt klar for vintern nå jeg.. Jul og greier!:) Gleder meg!!

Husk at jeg er glad i deg, snupp<3

Melissa sa...

Du kan jo være Batman! For Stephanie sin skyld, og litt min^^ De har billige batman-masker på Walmart, koster bare 3 dollar! Haha. tenk at jeg visste det. Men Melinda!? Du har jo aldri svart meg på mitt spørsmål.. Kan du svare snart?

Anonym sa...

Nina var her^^ kjipt med tommelen din! håbe det snart blir bra:D eg suns du sga kle deg ut som Melanie C! haha d passe du så godt te<3

tenke veldig møje på deg kjære<3

Melinda sa...

Ja, Kathy sier at Jesus holder været fint for min skyld:P Minns du sången høres bra ut:) Gøy, det! Oprah, jo, det var jo et fint forslag.... Får bare skaffe meg en parykk og litt mørk brunkrem:P Du mamma, jeg skjønte ingenting, jeg... Du må til kurderne med bilen fordi du har flirt deg støl med syklubben? Hm...
Henri: Man kan kle seg ut som hva som helst, så lenge det ikke bryter skole-reglene. Så jeg kan ikke kle meg ut som et harsj-blad, liksom! Melissa: Jeg kan og vil svare snart! Har tenkt mye på det, men har også glemt det fra tid til annen. Kommer så fort jeg får tid!!!

Anonym sa...

Er du sikker på at det ikke blir sånn "lovlig blond"/"bridget jones" eller hvem pokker som gikk på utkledningsfest og kom i bunnykostyme.. også var det hele bare tull och fanteri? :) dobbeltsjekk at de kler seg ut! haha.

skulle til å foreslå hasjblad, men ser jo at det er umulig nå.

Veldig bra med gode karakterer! men ikke pugg deg i hjel da. Gode tips er alltid: husk å leve liveet, men det ser jo ut til at du får til begge deler. Det må jo være det beste :)

Håper tommelen snart blir frisk. Veldig glad i deg :)

Anonym sa...

Det må du vel skjønne, Melinda! Jeg var så støl, at å vaske bilen fikk mine venner, kurderne, gjøre, men nå rakk jeg ikke det likevel. Vi tok en i stedet en arbeidsfordeling her hjemme. Jeg plukka opp pappa på jobben sånn at han hadde litt krefter igjen når han kom hjem. Dermed støvsuga jeg og Mathias, og han tok bilvasken:-)

Melinda sa...

Jo, Marlen - here's the thing. Grunnen til at jeg får ræva karakterer på prøvene mine er at jeg ikke øver en dritt.. Men grunnen til at jeg får A allikevel er at jeg gjør alle oppgavene vi må i timen! Og mange ganger sjekker de ikke engang at vi har riktig svar, de ser bare at vi har skrevet noe! Lærerne har liksom 200 elever i løpet av en dag, så de får bare elever til å rette alt for dem:) Enkelt for meg;D

Mamma: Jeg tenkte det var det du mente, men har aldri sett deg vaske bilen før.. Vanligvis ikke 'din' jobb:P I motsetning til alt annet;D love you <3 Fortalte forresten noen folk på skolen on Oprah-idéen din... haha XD