torsdag, oktober 16, 2008

Patricia og Stephanie!!!


Haha, ikke tro jeg hadde glemt dere!! Oh no, har tenkt på dere i dag, veitu:) 10/16/2008, det er sånn vi skriver datoen her i dag... Deres bursdag!! Jippi ye ye ye!!! Har kjøpt et artig kort, men har ikke sendt det ennå, det kan jo være noe å glede seg til? :)
Vil bare si tusen hjertelig takk igjen for brevet og armbåndet jeg fikk! Brukte det senest i dag, det er sååå koselig og det minner meg om dere hele tida... Fy, vi har hatt så mye good times together! I fjor på tvs var vi mye sammen gjennom Volleyball og konserter og lignende, og det er jeg utrolig glad for. Det er tider jeg ser tilbake på med et stort smil og glede i hjertet:D Dere har en stor plass i mitt hjertet and I MISS YOU EVERY DAY!!! Love you swedes to death <3<3 src="file:///C:/Users/MELIND%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.jpg" alt="">

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig med gode venner! GRATTIS,GRATTIS, GRATTIS til to flotte jenter med gårsdagen:-)
Klem fra mamma´n til Melinda

Anonym sa...

ååh u make me SMILE melinda :] tack ska du ha!! very specielt å få ett HELT innlägga bara till oss ^^ saknar dej jätte mycket!! kul å höra att du har armbandet på dej :] lots of love, take care :]

tack till melindas mamma :]

Anonym sa...

va gulligt och trevligt blev jätte glad:) tack så mycket.Melinda du finns i mitt hjärta och jag saknar dej mycket. ÅH ett kort,du jag ska gå och kolla brevlådan varje dag:P pusspuss

tack till melindas mamma från mej med:)