søndag, oktober 26, 2008

helga

Har vært en ganske kjedelig helg, ikke mye å skrive om... Feira bursdagen til noen venner av familien lørdag kveld og var på en sånn fund-raisor for musikk avdelingen på MVA i dag... (Mountain View Academy...) Så jo endel folk fra skolen som jeg kjenner, så det var koselig.. Også fikk jeg snakka med ei av venninnene til Liz som har hatt lyst å snakke med meg lenge.. hun var halt japansk og dritpen og veldig hyggelig! Kjøpte meg også en cardigan i dag, en sånn typisk grå cardigan.. hadde ca. 20 minutter å shoppe på i dag, så jeg fikk bare utnytte tiden til det fulle :P Er litt morsomt, men ungdomspastoren vår her er med i et rockeband som begynner å ta av litt... dere kan sjekke det på www.myspace.com/americanradio Han spiller gitar og heter Jono... jejje..
buenas noches!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heei.. jeg leser, bare så du vet det. Vært innlegg!:) Denne uka er det bønneuke, føles ut som det er fredag i dag. God mat i spisesalen etter møte osv. Også styrte jeg et kamera i dag (mediaklassen). Gikk ganske bra om jeg må si det selv. Talern virker også veldig oppegående og flink:) Du skulle vært her.. love u

Anonym sa...

Vi leser også. Morsomt at du har prata med ei fra Japan. Det er vel første gang vel?..Var på kino i går og så en ny norsk film etter Jostein Gaarders bok, "I et speil i en gåte". En bra film om livet, døden og kjærligheten. Klokken er mye og det er på tide med litt søvn, men kanskje det står litt her å lese i morra tidlig;0)Håper du har hatt en bra mandag.