søndag, oktober 12, 2008

Do photons have mass?

Det har du kanskje aldri lurt på, men det er sånt jeg burde drive å finne ut av akkurat nå... ikke skrive blogg, men finne ut av viktige fysikk-spørsmål! haha! Jeg har vært på et slags lite marked i dag, hos barneskolen vertsmor jobber på... Var god mat, koselige folk og søte barn å leke med:D Blei litt sjokkert når jeg snakka med venninna til Stephanie, da... Hun hadde visst fått med seg at jeg hadde vært på kino i går kveld alene med en gutt!!!! Can you believe it?? Jeg visste ikke at det var en så big deal at venninna til vertssøster visste det allerede, haha!! Og jeg vil ikke snakke om det heller.. var ikke så hyggelig som jeg kunne ønske det hadde vært... Eller, hm.. det var heller FOR hyggelig for meg... Jeg var ikke interessert i å ha det "SÅ" hyggelig, eller ikke hyggelig på "den måten".. Men nå er jeg ferdig å snakke om det... huffameien...

Nå er det tid for å konsentrere seg litt på skolearbeid og å rydde rommet... Føles ut som jeg gjør det hele tida, skjønner ikke åssen jeg klarer å rote så fælt?? Jeg rydder, men så blir det så fort rotete igjen! Hmprf....

Forresten, ta en kikk på de nye kule tingene på bloggen min:D En meningsmåling til venstre, og noen filmer fra my school som andre har lagt ut på youtube!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Pass på deg selv, vennen! Nå sover vel du? Så jeg ønsker deg en god nattesøvn og ei god uke!
Klem fra Irene

Anonym sa...

Forresten, angående hvor ofte du skal skrive blogg, så ofte du selv har muligheten uten å slite deg ut! Du har vel ørten forskjellige andre ting som du må gjøre, men jeg håper du skriver litt for deg selv også, ikke bare for oss som savner deg.

Enda en klem fra Irene

Anonym sa...

har du vart på daten nu...eller? fatta inte helt? :p

Anonym sa...

Kidding mee??? Du må skrive meg en mail å si hva som skjedde?? Skjønner godt han fyren, du med det lange blonde håret og de hvite hvite tenna! Vær forsiktig jaa.. Og du.. jeg leser hvert innlegg, selvom jegi kke alltid kommenterer<3

Anonym sa...

værsågod send meg en mail!!! når du ikke vil gi details her på bloggen, skal jeg ha dem et annet sted.

du veit hva du har å gjøre! suss<3

Anonym sa...

Hvor er kommentaren jeg skrev tidligere i dag blitt av da??? Den med "rumours travel fast," så bare pass deg, klåfingrete jyplinger som får holde fingrene av fatet osv..Ok, den er ute i eteren et sted...Skal hilse fra tante Heidi, t Rita, Jørgen, Marcus og Rebekka. Møtte dem oppe hos tante Rita i kveld. Heidi leser også bloggen din. Puss,puss

Melinda sa...

ok, patz.. skal skrive til deg på facern eller no...

Henri, ja du skal også få oppdatering.. alle som spør, skal få av meg :P Så det gjelder deg også, Marlen!!

Mamma, har ikke sett noen kommentar fra deg, kanskje du fikk sletta den uten vilje? Eller aldri lagra den skikkelig?