onsdag, oktober 08, 2008

Too little time, so much to do...

Kjapt hva som har skjedd disse to dagene...

Tirsdag: Mr. Chaid dropper 2 prøver én dag før vi skal ha dem. Én i Economics og en i US History... I'm stressed out!!! Vi spiller mot vår mest fryktede konkurrent i vannpolo, Monte Vista, og knuser dem med begge lagene våre... Deres JV-lag hadde 24 spillere, vi var 10... og vi banka dem!! HVis noen lurer på åssen jeg ser ut med vannpolo-lue, THIS IS FOR YOU!!! And pleeeease laugh with me, not at me:)

Onsdag: Homecoming er kuult!! De spiller Disney-sanger på radioen i alle friminutt og i lunsjen, og jeg stemte på King and Queen. På kvelden var det Skit Night med masse folk, musikk, dans og utvelgelsen av King and Queen... Blei dessverre ikke de jeg håpte som skulle vinne som vant, men heldigvis vant ikke de jeg liker minst! haha... Har masse tøffe bilder, men har IKKE tid til å fikse det nå, har så mye lekser... Kveldens show var virkelig fenomenalt, spesielt for jeg jeg kjenner folka som er med nå, så det blir ekstra morsomt... Wilcox er virkelig et heeelt, heelt spesielt sted, og jeg er gla for at jeg får være en del av alt som foregår der!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

:0))Det var litt av et hodeplagg!!!
Det høres ut som et forferdelig stressende liv du fører. Pass på dæ sjøl eller så blir du utslitt lenge før tida. Neida, du kan ha mye gøy på programmet bare du passer på å få en rimelig mengde søvn per natt! Når kan vi ringes i helga?

Anonym sa...

Grattis med seier´n forresten!!
va innebærer egentlig homecoming?

Anonym sa...

Du så sexy ut, Melinda:D kommer badelua jeg fant til deg til nytte eller??:) Homecoming høres så gøy ut!!:D