fredag, oktober 17, 2008

Ro og stillhet

Var en helt vanlig dag i dag. Rakk ikke å sminke meg, så jeg gikk sminkeløs på skolen.. jaja.. who cares..? Skole - 7 forskjellige timer... Trening fra 3.30-5.30 bare med JV, for Varsity hadde en turnering.. Ich bin støl! Så var det hjem, dusj, spise linsesuppe - yes, you heard right! Spiste ikke så mange teskjeene av det, nei:P Så bar det av til sånn ungdomslag-greie kl. 6.30... Litt stress, men det var koselig... En fin blanding av folk på ungdomsskole-alder til noen rundt 20. Ikke så mange, da... Men helt ok, liksom! Liz er i Fresno på football turnering, og jeg drar kanskje ned dit og blir der fra lørdag til søndag. Tar tre timer og kjøre dit, så vi får se hvis Iselin drar så blir jeg med...

Haha - Stephanie har drevet og spilt salmer på pianoet og Kathy har nynnet med.. Jeg satt på musikk (ikke høyt, men nok til at jeg ikke hørte)... Så kom Kathy inn og ga meg nattaklem og sa at hvis jeg hadde lyst å spille og synge på fredagskvelder så var jeg velkommen til det.. haha, as if that's ever gonna happenXD jajaja... Begynner å se litt morsomt på det... Når vi sitter ved middagsbordet, og jeg ikke vil ha mer linsesuppe... Så MÅ hun fortelle meg: You are welcome to have more food if you want to. Det sier hun hver gaaang vi spiser.. Tror du ikke jeg vet det? Hvis jeg vil ha mer - SÅ TAR JEG MER!!! hahaha... Det gjelder bare å ikke bli irritert - bare le av det, liksom:) Så går det greit:P Hvis noen har lyst å ringe meg, gjør det gjerne, jeg blir oppe en liten stund til.. Helst på hustelefon, for da betaler jeg ingenting:) God sabbat <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Er ikke det koselig at hun spiller og synger da?..
Spennende å se om det blir tur til Fresno. Da må dere vel i så fall overnatte? Hadde det koselig i kirka. Masse god mat etterpå...og vi som skal spise på restaurant i tillegg i ettermiddag!! Skal hilse fra Anita Solberg og Kari Korsmo. De sa du er ei tøff jente! Ha en flott sabbat enten det blir i Sunnyvale eller Fresno. Suss og klæm

Anonym sa...

Sminkeløs er digg! sånn ender jeg opp flere dager! latskap er bare fornavnet mitt, ja. men du er nydelig uten sminke også (sist jeg så deg iaf. haha!)

Skjønner litt hva du mener med at hun sier ting du vet: f.eks du må bare spille, du må bare spise mer.. men det er jo bra at hun bekrefter at du må føle deg hjemme! tror bare det er for å være hyggelig? men så kjenner jo ikke jeg henne heller da ...

Melinda sa...

Mamma - Det blir begge steder -woohoo!! Så jeg er ikke hjemme i det hele tatt søndag...

Marlen - joda, jeg er fortsatt nydelig uten sminke - nooot!! Men digg når jeg kommer i bassenget og slipper å bekymre meg for mørke ringer under øynene:D Ja, hun gjør det bare for å være hyggelig, derfor jeg ikke blir sur... Men det er irriterende når jeg har vært her i over to måneder at hun behandler meg som om jeg kom i går!

Melinda sa...

Og jo - veldig koselig at Stephanie spiller, men huff og huff når Kathy synger... Da savner jeg ørepropper!!! Høres ut som en blanding av en ulv som hyler og en katt som skriker etter melk..

Melissa sa...

Den siste beskrivelsen der er hva jeg vil kalle en variert personskildring med fargerrikt språk og sprakende språkbilder... Hehe, jeg begynte å le i hvert fall :P

Anonym sa...

Haha.. du har en morsom familie. Men de prøver bare å være snille, men bra du ikke lar deg bli irritert. Ser hva du mener;P I går så var jeg, christine og Betina på ridetur, det var skikkelig gøy!:) Christine ble veldig allergisk, hun hadde glemt hvor allergisk hun var, stakkar.:/ Men jeg og Betina red en liten tur etterpå, og jeg galloperte opp en sånn bakke. Kjempegøy!:D Jeje..
KOs deg!!:D hvor overnatta du hen?