lørdag, oktober 11, 2008

Friday night lights!!

Tha senior float!
AJ og Karla holder oss våkne med friske dansetrinn når vi blir trøtte av å bygge...
Fantasyland... Where dreams DO come true...?
In action!!
Her er den mens den kjører bortover!


Så var enda en dag over her i vakre Sunnyvale. En unormalt kald dag i lufta, men det lar vi oss ikke stoppe av, nei! Etter å ha vært oppe på float-building til tolv i går, hadde vi late-start. I stedet for å starte 7.30 som jeg pleier, kom jeg på skolen 8.45. Digg! Hver time var ca. 20 min lang, fordi vi hadde parade kl.13, der vi skulle vise fram flåtene vi har bygd og Homecoming court (alle 10 nominerte inkl. king and queen)... Det er ikke alle elevene som gidder å bli med på det, det skal være sagt! Vi var kanskje 30 stk som fulgte etter senior-flåta... Etter paraden dro jeg hjem og fikk pustet litt i bakken... (skrubba hele badet for hånd, rydda hele benken på kjøkkenet, rydda litt på rommet og skrev en essay) før det var tilbake til skolen får å dra på Homecoming game og Homecoming dance! Jeg klarte å få lokket med meg Liz på kampen, også sang jeg på slutten med koret..

Homecoming dance, ja... Jeg visste egentlig ikke åssen jeg skulle komme meg dit, men så møter jeg Hamzah på parkeringsplassen og han fiksa det så jeg fikk sittet på med noen...
Det var heftige saker altså... Det var masse-masse folk i en tett haug som dansa, rett og slett... Noen heftigere enn andre, for å si det sånn.. Jeg synes det er veldig gøy å danse, men et sted går grensa, liksom! Noen oppførte seg som om de ikke hadde klær og var på et hotellrom for seg selv.. Så bare dumt ut!! Men det var absolutt ikke alle som dansa sånn, så jeg fant mange å danse med... Jeg står å danser med en gjeng, da plutselig det kommer en fyr bak meg og tar hendene sine på hoftene mine og bare danser i vei... huff a meg, det var bare ekkelt... Jeg kjente han ikke, han var ikke pen og hele greia var bare teit av han:P JAja!! det var hvertfall artig å oppleve en ekte amerikansk high school dance, uansett hvor uformell den var:P

Nå legger jeg meg, så skal jeg lage meg selv pannekaker til frokost hadde jeg tenkt:) Natta!!

4 kommentarer:

mamman sa...

Morsomt å se bilder fra "the activities". Klåfingrete gutter må du sette på plass..med et smil..men det kan du vel fra før;-)
Ble det pannekaker til frokost eller?

Anonym sa...

Jeg har sendt deg noen emails på din hotmailadresse. Har du fått dem?

Melinda sa...

Oh, believe me... Det kan jeg... Har måttet gjort det endel, ja! Pannekakene smakte deeeeilig!! Jeg hadde med blåbær i, og maplesyrup oppå... fantastisk godt, skal gå å lage det i dag også:D haha! Det er jo helg! Ja, har fått email av deg, pappa:) Men visste ikke at det var sånne man skulle svare på! hehe<3

Anonym sa...

så kuult ! Sunniva har borsdag i dag så me lagte amerikanske pannekaker t frokost:D så va det russe vekking i morres!