mandag, oktober 13, 2008

ooopptatt!!!

Spilte kamp mot Santa Clara High School.. Vi vant, og jeg fikk se Sam igjen, han som alle er så sjalu fordi jeg kjenner:) Med det store, bustete, blonde afrohåret:D Han er bare herlig! Er også såååå deilig å kjenne at jeg er i god form! Spilte ca. halve kampen, og jeg var ikke utslitt etterpå!! Har fått sååå mye bedre kondis etter at jeg starta her! Men nå mååå jeg gjøre lekser, har masse masse masse - ikke vanskelig, men det må gjøres! Og to prøver i morra, én i fysikk, og en i kjemi.. så et er jo herlig.. huffameien!

adios!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Han med det lyse afrohåret??Kan ikke huske at du har lagt inn bilde av han her! Det er bare å si at vi vil se! Flott at du leser til prøver også, og ikke bare prioriterer oss blogglesere;0)Ha en skjønne dag!

Melissa sa...

Masse spennende som har skjedd der borte i det siste virker det som! Jeg må innrømme at jeg hadde en del blogger å ta igjen, men jeg skal bli flinkere til å lese og kommentere. Jeg har virkelig ikke vært ved minne fulle fem i det siste, så der har du nok problemet. For lite søvn, ikke nok energi og alt for mye å gjøre! Men jeg håper du koser deg videre:D

Gert sa...

Fint at du får opp kondisen! Gleder meg til noen lange sykkelturer til sommeren sammen med deg. Håper det går bra på prøvene.

Anonym sa...

Ey.. jeg vil se bilde av han!!!:D han høres kul ut.. !=) Og gratulerer md en nok en seier!!:D<3

Beyla sa...

Heia snupsi!! Fikk nettopp blogg adressa di av mamman min, så utrolig artiog du har blogg så vi får fulgt med på opplevelsene dine!! At de trodde du var amerikansk er nå abre et kompliment - betyr jo at språket begynner å sitte litt mer hamra i pannebrasken! Lykke til med prøvene og slikt, det går nok bra skal du se ;) Stor klem kusine M!

Melinda sa...

Mamma - nei, det har jeg ikke... Jeg møtte han og en annen blond fyr på market med Vanessa. Jeg sa jeg likte håret hans, også viste han åssen han kunne putte blyanter inni der - haha! Ja, prøver å lese litt til prøver, men blir ikke så mange allnightere som på tvs!

Håper du blir snart bedre, Melissa.. Du får ta og oppdatere deg litt på bloggen min en dag du kjeder deg fryktelig og ikke har noe mer fornuftig å gjøre :P

Ja, pappa, I'll show you - jeg kommer til å flyyy opp åsenbakkene!! haha - nei, vet ikke åssen kondisen er til sommern, det er lenge etter vannpolosesong:)

henri - jeg har ikke bilde av han.. Men jeg ba Monica på laget om å ta noen når de spilte, så jeg får se om hun fikk noen snart! og takk, ny seier i dag, da:)

"Beyla" - veldig koselig å se din kommentar her!! Og morsomt å lese litt om strikkinga di der oppe i Nord:D Hvis noen tror jeg er amerikansk på grunn av engelsken min, er det greit, men det er litt kjipt for mange forbinder dumme, overfladiske og feite folk med amerikanere - og det har jeg IKKE lyst å bli tatt for:) haha! Men jeg vet jo også at ikke alle er sånn, da... bare litt for mange:P XD neeeeida!